loading...
لالیگا نیوز
باسط نظری بازدید : 282 1395/02/30 نظرات (0)

جیمز رودریگز

پاریسی ها پیشنهادی به مادریدی ها داده اند که نتوانند رد کنند! پیشنهادی که می توان همه رقبایشان را کنار بزند!

پاری سن ژرمن برای بدست آوردن جیمز رودریگز به سیم آخر زده و پیشنهادی 100 میلیون یورویی به رئال مادرید ارائه کرده است!

 

نشریه اسپانیایی AS  با ارئه این مطلب اضافه کرده، با این پیشنهاد PSG، دو تیم منچستر یونایتد و آرسنال که ماه ها برای خرید جیمز با رئال مذاکره داشتند، باید در بازار نقل و انتقالات پی گزینه های دیگری بروند!

باسط نظری بازدید : 117 1395/02/23 نظرات (0)

نگاهی جامع تر به لیست ارزشمندترین باشگاه های فوتبال جهان؛ مادرید در صدر

مجله مشهور فوربس، لیست بیشت باشگاه ارزشمند جهان در سال ۲۰۱۶ را منتشر کرده است.

به ادامه مطلب مراجعه کنید

باسط نظری بازدید : 116 1395/02/19 نظرات (0)

ماتئو کوواچیچ

مسئولان باشگاه میلان درنظر دارند پیشنهادی را برای جذب ماتئو کوواچیچ به باشگاه رئال مادرید ارائه دهند.

ماتئو کوواچیچ که در ابتدای فصل تصمیم به ترک تیم فوتبال اینتر میلان و پیوستن به رئال‌مادرید گرفت، با پیشنهادی از سوی باشگاه آث‌میلان مواجه شده است

باسط نظری بازدید : 144 1395/02/19 نظرات (0)

زین الدین زیدان

سرمربی کهکشانی ها اعتقاد دارد، هنوز کار مفیدی برای تیمش انجام نداده است.

رئال مادرید امشب پذیرای والنسیاست و قصد دارد با پیروزی در این دیدار، امیدهای خود برای قهرمانی در لا لیگا را زنده نگه دارد.

 

قوهای سپید مادرید در حالی به مصاف خفاش ها می روند که هفته گذشته توانستند بر منچستر سیتی غلبه کنند و به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند.

باسط نظری بازدید : 117 1395/01/02 نظرات (0)
زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید بعد از پیروزی 4-0 شب گذشته مقابل سویا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش AS، وی در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

- واکنش:

من از نمایشی که از ابتدا تا انتها ارائه کردیم راضی هستم. قبل از بازی امشب گفتم که تمریناتی که در طول هفته پشت سر گذاشته ایم بهترین تمرینی بوده که تاکنون داشته ایم و این نتیجه تمام آن کار هاست. خوشحالم. این یکی از بهترین عملکرد هایی بود که از زمان روی کار آمدن شاهد بوده ام. ما چند بازی خوب در برنابئو داشته ایم که این هم یکی از آنها بود. نمی دانم بهترین بازی بود یا نه اما از نوع بازی راضی هستم.

- ترکیب اولیه:

هر بازی متفاوت است. تا پایان فصل روی تک تک اعضای تیم حساب خواهم کرد. اما گذشتن از برخی بازیکنان سخت است. این مسئولیت من است. همیشه سعی خواهم کرد تا بهترین تیم را راهی میدان کنم. همه بازیکنانم مهم هستند. باید ببینیم که در بازی بعدی چه کسانی بازی خواهند کرد اما همه آنها فرصتی به دست خواهند آورد.

- رئال مادرید تا کجا می تواند پیش برود؟

این بازی سختی بود اما بعد از عملکردی که داشتیم، تنها می توانم احساس رضایت کنم. اگر در بازی های باقی مانده، اینطور که امشب بازی کردیم، عمل کنیم می توانیم به چیز های زیادی دست پیدا کنیم. و بازیکنان این را می دانند. هر بازی متفاوت است و ما باید با جدیت بیشتری بازی کنیم و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، نگران نخواهم بود.

- بنزما:

او مثل همه تیم خوب بازی کرد، اما کریم خاص است؛ او با گلی که به ثمر رساند کمک زیادی به ما کرد. ما از قبل در مورد رسیدن به گل زود هنگام صحبت کرده بودیم که می تواند فشار بازی را کم کند... او همچنین در مقابل جنبه فیزیکی مسابقه ایستادگی کرد. این تنها یک بازی است و باید ادامه دهیم.

- کیلور ناواس، ناجی:

کیلور عضو مهمی از تیم است و ما به او نیاز داریم. من از کمک های او خوشحالم. این دومین باری است که توانسته ایم با سه مهاجم در خط حمله بازی کنیم و این مهم است، ما همه را آماده نیاز داریم تا بازی کنند. این یعنی انتخاب نفرات تیم برای من سخت تر می شود اما راه بهتری است. آنهایی که در طول بازی به میدان می آیند، حتی اگر به مدت 10 یا 15 دقیقه هم باشد، باید خوب بازی کنند. حالا باید کمی استراحت کنیم و سپس به بازی بعدی فکر کنیم.

- ال کلاسیکو:

بازی قابل توجهی است چون یک بازی ویژه است. ما باید به پیشرفت ادامه دهیم. بهتر است که با پشتوانه پیروزی وارد میدان شوید. با عملکرد امشب چیز های زیادی نشان دادیم. می دانیم که آماده هستیم. بازی فوق العاده ای میان دو تیم بزرگ خواهد بود.

- امید ها در لالیگا:

هدف ما پشت سر گذاشتن اتلتیکو و رسیدن به رتبه دوم است. این چالشی است که با آن روبرو هستیم. باید به جمع آوری امتیازات ادامه دهیم و برای آنچه در پیش است آماده شویم. این بهترین نحو رویارؤیی با بازی های پیش رو است.

باسط نظری بازدید : 102 1395/01/02 نظرات (0)

احتمال می رود تیم فوتبال رئال مادرید در ازای بازگردانندن موراتا به سانتیاگو برنابئو، کریم بنزما را در اختیار یوونتوسی ها قرار دهد.

در سال 2014  در پی نیمکت نشینی های فراوان تصمیم گرفت از رئال مادرید به یوونتوس برود، اما قراداد وی با یوونتوس طوری تنظیم شده که رئال مادرید می تواند در سال 2016 یا 2017 با پرداخت مبلغ 30 میلیون یورو البته با توجه به تعداد بازی هایش در یوونتوس، این بازیکن را بازخرید کند.

 

سایت کالچو مرکاتو مدعی شده که رئال مادرید برای به حداقل رساندن مبلغ این قرارداد قصد دارد کریم بنزما را در اختیار یوونتوس قرار دهد، خرید بنزما برای یوونتوس آسان نیست، اما با توجه به حواشی ایجاد شده در مورد پرونده والبوئنا و همچنین پرونده قاچاق مواد مخدر که به تازگی افشا شده، بعید نیست که لوس بلانکوس او را با مبلغ پایین بفروش برساند.

 

سران یوونتوس نیز به دنبال خرید ادینسون کاوانی هستند، امام حقوق بالای وی، کار را برای بیانکونری سخت کرده است.

باسط نظری بازدید : 113 1395/01/02 نظرات (0)
گل گرت بیل در دقیقه '66 دیدار مقابل سویا، او را به برترین گلزن بریتانیایی تاریخ رقابت های لالیگا بدل کرد.

به گزارش AS، بیل در 76 مسابقه 43 گل در رقابت های لالیگا به ثمر رسانده تا رکورد گری لینکر را پشت سر بگذارد. لینکر بین سال های 1986 تا 1989 با پیراهن بارسلونا طی 103 مسابقه 42 گل به ثمر رسانده بود.

برترین گلزنان بریتانیایی تاریخ لالیگا:

43- گرت بیل (رئال مادرید)

42- گری لینکر (بارسلونا)

33- جان آلدریج (رئال سوسیداد)

24- استیو آرچیبالد (بارسلونا)

16- لوری کانینگهام (رئال مادرید)

15- آلن کمپل (رسینگ سانتاندر)

13- مایکل اوون (رئال مادرید)

13- دیوید بکام (رئال مادرید)

باسط نظری بازدید : 101 1395/01/02 نظرات (0)

از هفته 30 رقابت های لالیگا دو تیم رئال مادرید و سویا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان زیدان با گلزنی BBC موفق به کسب سه امتیاز خانگی شده و اختلاف خود با تیم دوم جدول را به یک امتیاز کاهش دادند.

باسط نظری بازدید : 149 1393/10/10 نظرات (0)

رئال مادرید 2-4 آث میلان؛ شاگرد استاد را شکست داد

از ساعت 19:30 دو تیم رئال مادرید و آث میلان در ورزشگاه سونز دبی به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان فیلیپو اینزاگی موفق شدند تیم کارلو آنچلوتی را با نتیجه 4-2 مغلوب کنند.

باسط نظری بازدید : 146 1393/10/09 نظرات (0)

فلورنتینو پرز: بیل فروشی نیست؛ نمی توانم رئال مادرید را بدون رونالدو و بیل تصور کنم

در طول هفته های اخیر گزارش متعددی از علاقه شیاطین سرخ به جذب ملی پوش ولزی رئال مادرید به گوش می رسید، و گفته می شد که مادریدی ها نیز قصد دارند از این معامله برای انتقال داوید دخیا استفاده کنند، اما اکنون رئیس باشگاه رئال مادرید تمام شایعات را بی اساس خواند و اظهار داشت که بیل جایی نمی رود.

بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، پرز شب گذشته در مراسم جوایز Globe Soccer در دبی به خبرنگاران گفت: "بیل فروشی نیست و ما هیچوقت به هیچگونه پیشنهادی برای او گوش نخواهیم کرد. من نمی توانم رئال مادرید را بدون کریستیانو رونالدو و گرت بیل تصور کنم."

گفته می شود که این بازیکن 25 ساله از زندگی در پایتخت اسپانیا لذت می برد و مصمم است تا در سانتیاگو برنابئو بماند.

"گرت نمی تواند خوشحال تر از این باشد. او به خوبی در مادرید جا افتاده است، رابطه خوبی با هواداران دارد و در حال یادگیری زبان اسپانیایی است."

باسط نظری بازدید : 134 1393/10/09 نظرات (0)

رونالدو بازیکن سال 2014 از نگاه  Globe Soccer

رونالدو که در سال 2014 میلادی موفق شد با رئال مادرید، لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری و جام باشگاه های جهان را فتح کند، امشب در دوبی جایزه خود را در مراسم سالیانه Globe Soccer Awards دریافت کرد.

رونالدو در سال 2014 میلادی، همچنین موفق شد، رکورد گلزنی در یک فصل لیگ قهرمانان را به نام خود ثبت کند، رکوردی که رئال مادرید را به لادسیما (دهمین قهرمانی لیگ قهرمانان) رساند.

باسط نظری بازدید : 169 1393/10/08 نظرات (1)

لوکا مودریچ فوتبالیست سال 2014 کرواسی شد

به گزارش Football Espana، لوکا مودریچ هافبک بازیساز رئال مادرید به عنوان فوتبالیست سال 2014 کرواسی شناخته شد.

این بازیکن که نقش مهمی در کسب دهمین قهرمانی اروپا برای رئال مادرید داشت، پس از دریافت این جایزه گفت: "هم تیمی های من از من می خواهند که به زودی به میادین برگرم چون آن ها دوست دارند که من زودتر آماده شوم. در حال حاضر وظیفه من این است که زودتر آماده شوم و به مسابقات برگردم."

مودریچ موفق شد این عنوان را بالاتر از ستارگانی همچون ماریو مانژوکیچ، ایوان راکیتیچ و متیو کواچیچ به دست بیاورد.

باسط نظری بازدید : 134 1393/10/08 نظرات (0)

لوکاس سیلوا از احتمال رفتن به رئال مادرید می‌‌گوید

به گزارش AS، لوکاس سیلوا پس از شرکت در دیدار خیریه 'نیمار و دوستان'، به Globoesporte گفت: "امیدوارم ماه آینده برگردم. شایعات زیادی بوده که به رئال مادرید بروم. هنوز فصل نقل و انتقالات در اروپا شروع نشده است اما زمانی که شروع شود، هر اتفاقی‌ می‌‌تواند رخ دهد."

باسط نظری بازدید : 143 1393/10/04 نظرات (0)

به گزارش فوتبال اسپانیا، پس از بازگشت کورتوا به استمفوردبریج، شایعات زیادی مبنی بر خروج این گلر 32 ساله از چلسی مطرح شده است. به تازگی مدیر برنامه های این بازیکن، ویکتور کولار طی مصاحبه ای که با دیلی استار داشت، از علاقه قهرمان اروپا، رئال مادرید برای جذب این بازیکن در ماه ژانویه خبر داد.

"تماسهایی با مادرید داشتیم ولی در حال حاضر آنها نیازی به یک دروازبان ندارند. به نظر نمی رسد پتر چلسی را در ژانویه ترک کند زیرا هم تیم و هم مربی به کمک او برای کسب عناوین قهرمانی نیاز دارد. پتر تشنه رقابت و بازی کردن در اکثر دقایق است که این امر در حال حاضر امکان پذیر نیست. با این حال اون هنوز هم احساس خوبی دارد این موضوع مهم است.

"باشگاه به او احترام می گذارد و همانند یک بازیکن ثابت با او رفتار می کند. پتر بازی های بیشتری را باید آغاز کرده تا بتواند آمادگی خود را حفظ کند. این مزیت بزرگی است که یک مربی دو دروازبان بسیار خوب داشته باشد."

باشگاههای زیادی مانند: آرسنال، لیورپول، اتلتیکومادرید، رم و بشیکتاش به دنبال جذب این بازیکن می باشند و منتظر روشن شدن وضعیت او در چلسی هستند.

 

باسط نظری بازدید : 129 1393/09/25 نظرات (0)

بازی های دور رفت: 

سه شنبه 28 بهمن 1393

پاریس سنت ژرمن - چلسی (استادیوم پارک دپرنس)

شاختار دونتسک - بایرن مونیخ (استادیوم  دونباس آره نا)


چهارشنبه 29 بهمن 1393

شالکه - رئال مادرید (استادیوم  گلزنکریشن)

بازل - پورتو (استادیوم ژاکوب پارک)


سه شنبه 5 اسفند 1393

منچسترسیتی - بارسلونا (استادیوم اتحاد)

یوونتوس - دورتموند (استادیوم یوونتوس)


چهارشنبه 6 اسفند 1393

لورکوزن - اتلتیکو (بای آرنا)

آرسنال - موناکو (استادیوم امارات)


بازی های دور برگشت:

سه شنبه 19 اسفند 1393

رئال مادرید - شالکه (استادیوم سانتیاگو برنابئو)

پورتو - بازل (استادیوم دراگائو)


چهارشنبه 20 اسفند 1393

چلسی - پاریس سنت ژرمن (استادیوم استمفوربریج)

بایرن مونیخ - شاختار دونتسک (استادیوم آلیانز آره نا)


سه شنبه 26 اسفند 1393

اتلتیکو مادرید - لورکوزن (استادیوم ویسنته کالدرون)

موناکو - آرسنال (استادیوم لوئیز)


چهارشنبه 27 اسفند 1393

بارسلونا - منچسترسیتی (استادیوم کمپ نو)

دورتموند - یوونتوس  (استادیوم سیگنال ایدونا پارک)

 

باسط نظری بازدید : 160 1393/09/25 نظرات (0)
رئال مادرید در دیدار نیمه نهایی جام باشگاه های جهان فردا به مصاف کروز آزول مکزیک خواهد رفت، و امروز په په، مدافع این تیم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت:

- استقبال از تیم در مراکش چگونه بوده است؟

در ابتدا می خواهم از مردمی که برای خوشامد گویی به ما در فرودگاه حضور داشتند تشکر کنم. ما از مردم اینجا خوشنود هستیم. فردا خواهیم دید که چه می توانیم بکنیم. باید ببینیم برای پیروزی در دیدار فردا شانس خواهیم داشت یا خیر.

- تغییر محل برگزاری مسابقه چطور بوده است؟ (به دلیل شرایط بد ورزشگاه، بازی از شهر رباط به مراکش منتقل شد)

ما از روز گذشته تمرین می کنیم و اخبار را شنیده ایم. ما منتظر بودیم. مسئله اصلی این است که یک بازی خوب میان دو تیم را شاهد باشیم.

- آیا امکان دارد که در این مقطع  در بالاترین سطح جسمانی نباشید؟

(می خندد) ما در فرم خوبی هستیم و در همان وضعیت به اینجا آمده ایم.

- این تورنمنت چقدر اهمیت دارد؟

برای بسیاری از بازیکنان این اولین جام باشگاه های جهان می باشد. این بسیار مهم است. ما با هیجان زیادی به این تورنمنت آمده ایم. به حریفان خود احترام زیادی قائل هستیم. ما با توجه به فلسفه خود بازی خواهیم کرد.

- نظر شما در مورد کروز آزول مکزیک چیست؟

انها با کیفیت هستند، سخت کار می کنند، و برخی از بازیکنان آنها در لیگ اسپانیا بازی کرده اند. اگر می خواهیم در این دیدار پیروز شویم، باید به خوبی خود را آماده کنیم.

- آخرین باری که رئال مادرید در جام باشگاه های جهان حضور داشت به برزیل برمیگردد و خیلی خوب پیش نرفت...

درجه اهمیت این مسابقات با چمپیونزلیگ یکسان است. قهرمان به بهترین تیم دنیا تبدیل خواهد بود. ما اینجا هستیم چون فاتح چمپیونزلیگ شده ایم. ما جام باشگاه های جهان را می خواهیم تا به هواداران خود لذت شادی بدهیم و سال را خوب تمام کنیم.

- آیا رئال مادرید بهترین تیم دنیاست؟

به خاطر تاریخچه ای که داریم، به عنوان مدعی کار را آغاز می کنیم. ما باید همان تواضع همیشگی را حفظ کنیم و امیدوارم که همراه با هم تیمی هایم در همان مسیر ادامه دهیم. امیدواریم که سالی مثبت برای باشگاه باشد. ما با حرفه ای گری وارد این مسابقات خواهیم شد.

- شما با رکورد تعداد پیروز های متوالی در تاریخ باشگاه، وارد مراکش شده اید. آیا می توانید به رکورد دنیا برسید؟

ما سال شگفت انگیزی داشته ایم و مصمم هستیم تا به این روند ادامه دهیم.

باسط نظری بازدید : 151 1393/09/25 نظرات (0)
ماریانو پاوونه، مهاجم آرژانتینی تیم کروز آزول در آستانه جدال فردا شب تیمش مقابل رئال مادرید در مراکش، می گوید که آنها به خوبی از تهدید شاگردان آنچلوتی آگاه هستند.
این تیم مکزیکی فردا از ساعت 23:00 (به وقت تهران) در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان به مصاف رئال مادرید خواهد رفت و اکنون پاونه در مصاحبه با وبسایت رسمی فیفا می گوید که هیچکس نمی تواند این تیم را از رؤیای رسیدن به فینال محروم کند. "ما از قدرت رئال مادرید آگاه هستیم، ستاره های آنها را می شناسیم، و از روند 20 پیروزی متوالی آنها آگاه هستیم،
اما با تواضع، عزم راسخ و سخت کوشی تلاش خواهیم کرد تا به فینال برسیم." پاوونه زمانی که در اسپانیا بازی می کرد، همراه با رئال بتیس سابقه دو بار پیروزی مقابل رئال مادرید را دارد، و اکنون می گوید هم تیمی هایش می دانند چگونه بر رئال مادرید غلبه کنند.
"ما باید متمرکز باشیم و از فرصت های خود استفاده کنیم اما ما بازیکنانی در جناحین داریم که سریع هستند و می توانند از این واقعیت که رئال مادرید هجومی بازی می کند، بهره ببرند، اما برای تحقق این امر باید 110 درصد آماده باشیم و آنها در روز بد خود باشند." پاوونه 32 ساله با گلزنی در وقت های اضافه مقابل وسترن سیدنی واندررز موجب صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی و رویارؤیی با رئال مادرید شد: "ما در آستانه حذف شدن بودیم اما کمی جرأت واقعی نشان دادیم."
باسط نظری بازدید : 116 1393/09/25 نظرات (0)

نیمار به عنوان کاپیتان تیم ملی برزیل رای سه امتیازی خود برای توپ طلا را به رونالدو داد.

رای نیمار برای رسانه های کاتالونیا کمی عصبی کننده به نظر می رسد چرا که پوششی نسبت به آن نداشته اند اما این بازیکن برزیلی در ابتدا به مسی و سپس رونالدو رای داده است. رای سومش هم به ماسکرانوست.

باسط نظری بازدید : 146 1393/09/23 نظرات (0)

رئال همچنان ویرانگر و نابود کننده است. شاگردان آنچلوتی دیروز بیستمین برد پیاپی خود را کسب کردند تا دست نیافتنی تر از قبل شوند. اینفوگرافی زیر که توسط طاده الکسانی آماده شده حال و روز خوش رئال را نشان می دهد.

 

باسط نظری بازدید : 189 1393/07/08 نظرات (0)

مدیر روابط عمومی رئال مادرید، امیلیو بوتاراگوئنو تایید کرد که رئال مادرید در یک بازی دوستانه در 30 دسامبر در دوبی به مصاف میلان خواهد رفت. بوتراگوئنو روز دوشنبه به همراه اسطوره میلان فرانکو بارزی در دوبی بود تا هماهنگی لازم برای بازی دوستانه آنها در ورزشگاه سونز دوبی را انجام دهند. اما وقتی از او درباره صحت این خبر که نام سانتیاگو برنابئو قرار است به ابوظبی سانتیاگو برنابئو تغییر کند، صحبت زیادی نکرد.

 

بوتراگوئنو گفت:" ما اینجا هستیم تا هماهنگی های بازی دوستانه مان را انجام دهیم.پس بگذارید روی این موضوع تمرکز کنیم. این اولین بازی ما در دوبی است و شانس بزرگی است. تغییر نام، موضوع دیگری است."

 

رئیس باشگاه رئال مادرید، فلورنتینو پرز سال گذشته فاش کرد که پیشنهاد 400 میلیون یورویی برای تغییرنام ورزشگاه وجود دارد، اما این موضوع نیازمند هماهنگی های بیشتری است. پرز گفته بود که با 10 شرکت مختلف برای فروش حقوق نام ورزشگاه صحبت شده و در یک کنفرانس خبری در اسپانیا صحبت شد که IPIC جدی ترین خریدار است که مبلغی بین 450 تا 500 میلیون یورو می پردازد تا نام این ورزشگاه برای مدت 20 سال ابوظبی سانتیاگو برنابئو شود.

 

IPIC شرکتی است که به وسیله دولت ابوظبی اداره می شود که پیش از این بانک خود یعنی بانک ملی ابوظبی را راه انداخته است که شریک رسمی بانکی رئال مادرید است.

درباره ما
تنها سایتی که از همان ابتدا با افکار و اهداف بزرگ شروع به کار کرد و کم کم به خواسته هایش نیز رسید . سایت ما در تابستان 95 توسط نظری تاسیس شد ، در ابتدا هدفمان خوشنودی هواداران لیگ محبوب لالیگای اسپانیا بود اما با گذشت زمان اهداف دیگر نیز برای سایت تعیین کردیم . که از این اهداف به جلب رضایت کاربران سود دهی ، ساپورت لیگ و غیره ... اشاره کرد . اما ما تا این لحظه بزرگترین هدف مان جلب رضایت شما بوده و قصد مان ساختن فضائی مجازی برای طرافداران واقعی لالیگا اسپانیا است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لالیگا چه تیمی میشود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 2,582
  • بازدید کلی : 62,055