loading...
لالیگا نیوز
باسط نظری بازدید : 190 1396/03/10 نظرات (3)

پذیرش مدیر کل فعال

دسترسی های مدیر (نامحدود)

کسب در آمد برای مدیر

تبلیغات نامحدود برای مدیر

-------------------------------------------------

این همه فقط در بدل 10 پست در روز پس عجله کنید همین حالا با ما به تماس شوید و یا از طریق نظرات ایمیل و مشخصات خود را به ما ارسال کنید.


باسط نظری بازدید : 282 1395/02/30 نظرات (0)

جیمز رودریگز

پاریسی ها پیشنهادی به مادریدی ها داده اند که نتوانند رد کنند! پیشنهادی که می توان همه رقبایشان را کنار بزند!

پاری سن ژرمن برای بدست آوردن جیمز رودریگز به سیم آخر زده و پیشنهادی 100 میلیون یورویی به رئال مادرید ارائه کرده است!

 

نشریه اسپانیایی AS  با ارئه این مطلب اضافه کرده، با این پیشنهاد PSG، دو تیم منچستر یونایتد و آرسنال که ماه ها برای خرید جیمز با رئال مذاکره داشتند، باید در بازار نقل و انتقالات پی گزینه های دیگری بروند!

باسط نظری بازدید : 100 1395/02/23 نظرات (0)

کاریکاتور روز؛ نجات رئال مادرید توسط زیدان و سقوط رافا بنیتز و خنده های بیگ سم!

پس از این کهشب گذشته تیم نیوکاسل از لیگ برتر به چمپیونشیپ سقوط کرد و سم آلاردایس به صورت معجزه آسایی در لیگ ماندنی شد، عمر مومنی با توجه به حضور بنیتز در رئال مادرید در ابتدای فصل، نقاشی جدیدش را کشیده است.

باسط نظری بازدید : 117 1395/02/23 نظرات (0)

نگاهی جامع تر به لیست ارزشمندترین باشگاه های فوتبال جهان؛ مادرید در صدر

مجله مشهور فوربس، لیست بیشت باشگاه ارزشمند جهان در سال ۲۰۱۶ را منتشر کرده است.

به ادامه مطلب مراجعه کنید

باسط نظری بازدید : 113 1395/02/23 نظرات (0)

خاویر ماسکرانو: در هفته آخر باید بدون اشتباه باشیم و نباید کار را به اما و اگر بکشانیم

مدافع بارسلونا از بازی حساس تیمش در هفته آخر لیگای اسپانیا می گوید.

بارسلونا در هفته آخر لالیگای اسپانیا میهمان تیم گرانادا است. رئال مادرید نیز باید به مصاف دپورتیوو لاکرونیا برود. بارسلونا در صورت پیروزی قهرمان لالیگا خواهد شد. ماسکرانو به بازیکنان بارسلونا هشدار داده است که کار را به اما و اگر نکشانند و قاطعانه بازی کنند.

باسط نظری بازدید : 101 1395/02/19 نظرات (0)

رسمی؛ ترکیب دو تیم بارسلونا و اسپانیول

کمتر از یک ساعت دیگر، دو تیم بارسلونا و اسپانیول برگزار کننده یکی از دیدار های ماقبل پایانی این هفته لالیگای اسپانیا خواهند بود.
بارسلونا

ترکیب اصلی: تراشتگن - آلوز - پیکه - ماسکرانو - آلبا - بوسکتس - راکیتیچ - اینیستا - مسی - سوارز - نیمار

نیمکت: ماسیپ - متئو - ویدال - روبرتو - رافینیا - آردا - مونیر

اسپانیول

ترکیب اصلی: پائو لوپز - روکو - خاوی لوپز - دوارته - آلوارز - دیوپ - کاناس - سانچز - پرز - آسنسیو - سایسدو

باسط نظری بازدید : 116 1395/02/19 نظرات (0)

ماتئو کوواچیچ

مسئولان باشگاه میلان درنظر دارند پیشنهادی را برای جذب ماتئو کوواچیچ به باشگاه رئال مادرید ارائه دهند.

ماتئو کوواچیچ که در ابتدای فصل تصمیم به ترک تیم فوتبال اینتر میلان و پیوستن به رئال‌مادرید گرفت، با پیشنهادی از سوی باشگاه آث‌میلان مواجه شده است

باسط نظری بازدید : 144 1395/02/19 نظرات (0)

زین الدین زیدان

سرمربی کهکشانی ها اعتقاد دارد، هنوز کار مفیدی برای تیمش انجام نداده است.

رئال مادرید امشب پذیرای والنسیاست و قصد دارد با پیروزی در این دیدار، امیدهای خود برای قهرمانی در لا لیگا را زنده نگه دارد.

 

قوهای سپید مادرید در حالی به مصاف خفاش ها می روند که هفته گذشته توانستند بر منچستر سیتی غلبه کنند و به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند.

باسط نظری بازدید : 121 1395/02/17 نظرات (0)

آیوزه پرز

فقدان بازیکن جانشین برای مثلث MSN باعث شد تا خط حمله بارسا در این فصل بیش از هر زمان دیگری خستگی را تجربه کند. همین امر باعث شده بلوگرانا از حالا به فکر جذب مهاجم باشد.

Daily Mirror  ادعا کرده که بارسلونا برای جذب آیوزه پرز، دست به کار شده است.

باسط نظری بازدید : 108 1395/02/17 نظرات (0)

لوییز سوارز

سوارز پس از آنکه لیورپول توانست با غلبه بر ویارئال به فینال لیگ اروپا برسد، در پیامی به تیم پیشین خود تبریک گفت.

لیورپول دیشب موفق شد در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ اروپا 3-0 تیم اسپانیایی ویارئال را شکست دهد در مجموع با حساب 3-1 به برتری برسد و راهی فینال شود.

باسط نظری بازدید : 234 1395/02/17 نظرات (0)

چهار مهاجم مورد علاقه لوئیز انریکه برای ذخیره MSN

با جدایی احتمالی مونیر و ساندرو، بارسلونا قصد دارد کار نیمه تمام خود در زمستان اخیر را در نقل و انتقالات تابستان پیش رو سرانجام دهد.

چند روز قبل بود که TV3 لیست مدافعین مورد علاقه کادرفنی بار سلونا برای تابستان را رسانه ای کرد و اکنون شنیده می شود این خبر در خصوص لیست خط حمله هم رخ داده است.

از آنجا که پدرو رودریگز فصل گذشته بارسلونا را به مقصد چلسی ترک کرد، به دلیل کمبود نفرات در خط حمله فشار زیادی به مثلث خط حمله کاتالان ها که مسی، سوارز و نیمار بودند آمد، در این بین چند بازی هم به مونیر الحدادی و ساندرو رامیرز جوان رسید که آن ها نتوانستند رضایت لوئیز انریکه را جلب کنند.

باسط نظری بازدید : 117 1395/02/17 نظرات (0)

ایکر کاسیاس: به رئال مادرید و اتلتیکو مادرید تبریک می گویم؛ به ام ال اس نخواهم رفت

دروازه بان سابق رئال مادرید از بازی های لیگ قهرمانان اروپا می گوید.

 ایکر کاسیاس تابستان گذشته در آخرین کنفرانسش در رئال مادرید اشک ریخت و این باشگاه را ترک کرد. وی به پورتو پرتغال پیوست.

به نقل از Football Espana، شایعاتی به گوش رسیده بود که کاسیاس قصد رفتن به ام ال اس را دارد. وی در این مورد صحبت کرده است و رسیدن رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان را تبریک گفته است.

باسط نظری بازدید : 104 1395/02/17 نظرات (0)

آردا توران: بارسلونا، تیم رویایی دوران کودکی من است؛ سیمئونه نکات زیادی به من یاد داد

هافبک ترک تبار بارسلونا از تحمل کردن مشکلات در بلوگرانا می گوید.

 آردا توران، هافبک ترک تبار سابق اتلتیکو مادرید در سال قبل از این تیم مادریدی به بارسلونا پیوست اما به علت محرومیت بارسلونا، او برای بازی باید تا ماه ژانویه 2016 صبر می کرد.

باسط نظری بازدید : 113 1395/01/02 نظرات (0)

خیلی ها اعتقاد دارند در بازی دیشب با ویارئال، بعد از اینکه انریکه پیکه را از زمین بیرون کشید، بارسا بازی برده را مساوی کرد، اما این بازیکن نظر دیگری دارد.

باسط نظری بازدید : 135 1395/01/02 نظرات (0)

مارسلو، کاپیتان شب گذشته مادریدی ها در دیدار مقابل سویا، در پایان مسابقه که 350مین بازی با پیراهن رئال مادرید را انجام داده بود، توسط فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه، مورد تقدیر قرار گرفت.

باسط نظری بازدید : 146 1395/01/02 نظرات (0)

یکشنبه مملو از اتفاقات غیرمنتظره و شگفت انگیز در سانتیاگو برنابئو بود - کریستیانو رونالدو پنالتی خود را از دست داد، کیلور ناواس یک ضربه پنالتی مهار کرد... اما برای یک هوادار برجسته ترین نقطه بازی، لحظه تعویض کریم بنزما بود.

باسط نظری بازدید : 107 1395/01/02 نظرات (0)

بازیکن سابق بارسلونا و ویارئال شاهد بازی این دو تیم در ال مادریگال بود.

به نقل از AS، ریکلمه در بازی یک شنبه عصر دو تیم ویارئال و بارسلونا در ورزشگاه ال مادریگال حضور داشته است و بازی را تماشا کرده است. شنبه نیز ریکلمه به تمرین تیم رئال مادرید دعوت شده بود. وی در روز شنبه در زمین تمرین رئال مادرید با سانتیاگو سولاری، بازیکن سابق رئال مادرید و هم میهنش که سرمربی تیم جوانان رئال مادرید است دیدار کرد. 

باسط نظری بازدید : 117 1395/01/02 نظرات (0)
زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید بعد از پیروزی 4-0 شب گذشته مقابل سویا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش AS، وی در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

- واکنش:

من از نمایشی که از ابتدا تا انتها ارائه کردیم راضی هستم. قبل از بازی امشب گفتم که تمریناتی که در طول هفته پشت سر گذاشته ایم بهترین تمرینی بوده که تاکنون داشته ایم و این نتیجه تمام آن کار هاست. خوشحالم. این یکی از بهترین عملکرد هایی بود که از زمان روی کار آمدن شاهد بوده ام. ما چند بازی خوب در برنابئو داشته ایم که این هم یکی از آنها بود. نمی دانم بهترین بازی بود یا نه اما از نوع بازی راضی هستم.

- ترکیب اولیه:

هر بازی متفاوت است. تا پایان فصل روی تک تک اعضای تیم حساب خواهم کرد. اما گذشتن از برخی بازیکنان سخت است. این مسئولیت من است. همیشه سعی خواهم کرد تا بهترین تیم را راهی میدان کنم. همه بازیکنانم مهم هستند. باید ببینیم که در بازی بعدی چه کسانی بازی خواهند کرد اما همه آنها فرصتی به دست خواهند آورد.

- رئال مادرید تا کجا می تواند پیش برود؟

این بازی سختی بود اما بعد از عملکردی که داشتیم، تنها می توانم احساس رضایت کنم. اگر در بازی های باقی مانده، اینطور که امشب بازی کردیم، عمل کنیم می توانیم به چیز های زیادی دست پیدا کنیم. و بازیکنان این را می دانند. هر بازی متفاوت است و ما باید با جدیت بیشتری بازی کنیم و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، نگران نخواهم بود.

- بنزما:

او مثل همه تیم خوب بازی کرد، اما کریم خاص است؛ او با گلی که به ثمر رساند کمک زیادی به ما کرد. ما از قبل در مورد رسیدن به گل زود هنگام صحبت کرده بودیم که می تواند فشار بازی را کم کند... او همچنین در مقابل جنبه فیزیکی مسابقه ایستادگی کرد. این تنها یک بازی است و باید ادامه دهیم.

- کیلور ناواس، ناجی:

کیلور عضو مهمی از تیم است و ما به او نیاز داریم. من از کمک های او خوشحالم. این دومین باری است که توانسته ایم با سه مهاجم در خط حمله بازی کنیم و این مهم است، ما همه را آماده نیاز داریم تا بازی کنند. این یعنی انتخاب نفرات تیم برای من سخت تر می شود اما راه بهتری است. آنهایی که در طول بازی به میدان می آیند، حتی اگر به مدت 10 یا 15 دقیقه هم باشد، باید خوب بازی کنند. حالا باید کمی استراحت کنیم و سپس به بازی بعدی فکر کنیم.

- ال کلاسیکو:

بازی قابل توجهی است چون یک بازی ویژه است. ما باید به پیشرفت ادامه دهیم. بهتر است که با پشتوانه پیروزی وارد میدان شوید. با عملکرد امشب چیز های زیادی نشان دادیم. می دانیم که آماده هستیم. بازی فوق العاده ای میان دو تیم بزرگ خواهد بود.

- امید ها در لالیگا:

هدف ما پشت سر گذاشتن اتلتیکو و رسیدن به رتبه دوم است. این چالشی است که با آن روبرو هستیم. باید به جمع آوری امتیازات ادامه دهیم و برای آنچه در پیش است آماده شویم. این بهترین نحو رویارؤیی با بازی های پیش رو است.

باسط نظری بازدید : 105 1395/01/02 نظرات (0)
در این مطلب می‌خواهیم 10 بازیکنی را که بارسلونا مثل آب خوردن از دست داد، بررسی کنیم.

اسامی بازیکنانی که جدا شدن آنها نتیجه‌ای جز حسرت و پشیمانی برای آبی پوشان نداشت، عبارتند از:

1- تیاگو آلکانترا: تیاگو برادر هافبک کنونی بارسلونا یعنی رافینیا است. او در سال 2013 از جمع آبی‌ اناری پوشان جدا شد و همراه با پپ گواردیولا راهی بایرن مونیخ شد. او یکی از استعدادهای آکادمی بارسا بود که به راحتی از دست کاتالان‌ها پرید.

2- رونالدینیو: در سال 2008 فرگوش برزیلی از سوی پپ طرد شد و این مسئله موجب شد جای خالی او در جمع کاتالان‌ها به شدت احساس شود.

3- دکو: یکی دیگر از رانده شدگان نیوکمپ در سال 2008 دکوی پرتغالی بود که با وجود 113 بازی برای بارسلونا، وادار به ترک باشگاه شد.

4- ساموئل اتوئو: در تابستان 2008 گواردیولا قصد فروش وی را داشت، اما چنین نشد و ساموئل توانست در موفقیت بارسلونا در کسب سه گانه سال 2009، نقشی تاثیر گذار داشته باشد. او که با گواردیولا دچار مشکل شده بود، سرانجام به اینتر پیوست و در اظهار نظری اعلام کرد: "روزهای خوب تیم فوتبال بارسلونا تمام شده است."

5- زلاتان ابراهیموویچ: زالاتان هنگام پیوستن به بارسلونا یکی از بهترین بازیکنان جهان بود. در ابتدای فصل خوش درخشید، اما در ادامه اوضاع به خوبی پیش نرفت و زلاتان نیمکت نشین شد. او  پس از 13 ماه حضور در نیوکمپ، از جمع آبی اناری پوشان جدا شد.

6- الکسیس سانچز: بازیکنی تاثیر گذار که با آمدن نیمار به بارسلونا دیگر جایی در تیم نداشت. او در طول سه فصل حضور در بارسلونا 39 گل به ثمر رساند.

7- روماریو: وی که در سال 1993 به بارسلونا پیوست، نقشی کلیدی در تیم رویایی کرایوف داشت. بازیکنی خارق العاده با تکنیکی ناب که به علت مشکل با کرایوف، بارسلونا را ترک کرد.
 
8- ریوالدو: ستاره‌ای که در طول 5 فصل حضور در بارسلونا 130 گل به ثمر رساند. در سال 2002 باشگاه بارسلونا به خیال اینکه ریوالدو دیگر تمام شده است، او را به باشگاه میلان فروخت. اما ریوالدو در سن سیرو عالی ظاهر شد و این چنین شد که کاتالان‌ها حسرت از دست دادن این ستاره را در قلب خود جای دادند.

9- رونالدو نازاریو: رونالدوی برزیلی که تنها یک فصل در بارسا حضور داشت، در 51 بازی 47 گل به ثمر رساند. او به علت مشکلات مدیر برنامه‌اش با سران بارسلونا، راهی اینتر میلان شد و بعدها به یکی از اسطوره‌های ماندگار کهکشانی‌ها  تبدیل شد.

10- گری لینکر: او در نخستین فصل حضور خود در بارسلونا، 21 گل به ثمر رساند و در فصل سوم حضورش در بندر، کرایوف او در خط میانی قرار داد. اما لینکر مرد محوطه بود و  نتوانست عملکردی مناسب از خود به نمایش بگذارد. او پس از جدایی از جمع کاتالان‌ها راهی باشگاه تاتنهام انگلستان شد.

باسط نظری بازدید : 104 1395/01/02 نظرات (0)

احتمال می رود تیم فوتبال رئال مادرید در ازای بازگردانندن موراتا به سانتیاگو برنابئو، کریم بنزما را در اختیار یوونتوسی ها قرار دهد.

در سال 2014  در پی نیمکت نشینی های فراوان تصمیم گرفت از رئال مادرید به یوونتوس برود، اما قراداد وی با یوونتوس طوری تنظیم شده که رئال مادرید می تواند در سال 2016 یا 2017 با پرداخت مبلغ 30 میلیون یورو البته با توجه به تعداد بازی هایش در یوونتوس، این بازیکن را بازخرید کند.

 

سایت کالچو مرکاتو مدعی شده که رئال مادرید برای به حداقل رساندن مبلغ این قرارداد قصد دارد کریم بنزما را در اختیار یوونتوس قرار دهد، خرید بنزما برای یوونتوس آسان نیست، اما با توجه به حواشی ایجاد شده در مورد پرونده والبوئنا و همچنین پرونده قاچاق مواد مخدر که به تازگی افشا شده، بعید نیست که لوس بلانکوس او را با مبلغ پایین بفروش برساند.

 

سران یوونتوس نیز به دنبال خرید ادینسون کاوانی هستند، امام حقوق بالای وی، کار را برای بیانکونری سخت کرده است.

باسط نظری بازدید : 113 1395/01/02 نظرات (0)
گل گرت بیل در دقیقه '66 دیدار مقابل سویا، او را به برترین گلزن بریتانیایی تاریخ رقابت های لالیگا بدل کرد.

به گزارش AS، بیل در 76 مسابقه 43 گل در رقابت های لالیگا به ثمر رسانده تا رکورد گری لینکر را پشت سر بگذارد. لینکر بین سال های 1986 تا 1989 با پیراهن بارسلونا طی 103 مسابقه 42 گل به ثمر رسانده بود.

برترین گلزنان بریتانیایی تاریخ لالیگا:

43- گرت بیل (رئال مادرید)

42- گری لینکر (بارسلونا)

33- جان آلدریج (رئال سوسیداد)

24- استیو آرچیبالد (بارسلونا)

16- لوری کانینگهام (رئال مادرید)

15- آلن کمپل (رسینگ سانتاندر)

13- مایکل اوون (رئال مادرید)

13- دیوید بکام (رئال مادرید)

باسط نظری بازدید : 101 1395/01/02 نظرات (0)

از هفته 30 رقابت های لالیگا دو تیم رئال مادرید و سویا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان زیدان با گلزنی BBC موفق به کسب سه امتیاز خانگی شده و اختلاف خود با تیم دوم جدول را به یک امتیاز کاهش دادند.

باسط نظری بازدید : 97 1395/01/02 نظرات (0)

در ادامه کنفرانس مطبوعاتی لوئیز انریکه، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا را پس از تساوی تیمش در دیدار امشب برابر ویارئال به گزارش Mundodeportivo مرور خواهیم کرد.

باسط نظری بازدید : 102 1395/01/02 نظرات (0)

از هفته سی ام رقابت های لالیگا دو تیم ویارئال و بارسلونا در استادیوم ال مادریگال به مصاف هم رفتند که این دیدار به شدت فیزیکی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

باسط نظری بازدید : 224 1394/01/08 نظرات (2)

به گزارش فوتبال - اسپانیا آلوارو موراتا مهاجم جوان باشگاه یوونتوس که شب گذشته و با استفاده از غیبت دیگو کوستا توانست به عنوان مهاجم ثابت در ترکیب لاروخا به میدان رفته و اولین گل ملی خود را نیز که زمینه ساز برتری 1-0 تیم ملی اسپانیا برای اوکراین شد را نیز به ثمر برساند،  در صحبت هایی از انگیزه های خود برای پیشرفت و حضور ثابت در بازی های آینده لاروخا سخن گفت.

باسط نظری بازدید : 211 1394/01/08 نظرات (0)

به نقل از FourFourTwo سرمربی اسپانیا ویسنته دل بوسکه تایید کرد که جوردی آلبا دیدار سه شنبه مقابل هلند را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد. آلبا در حالی که 11 دقیقه به پایان مسابقه مانده بود به دلیل مصدومیت تعویض شد و دل بوسکه تایید کرد که آلبا روز شنبه به بارسلونا رفته و تست های پزشکی را انجام خواهد داد.

 

دل بوسکه گفت: "پزشکان تیم ملی با کادر پزشکی بارسلونا صحبت کرده اند و او تیم ملی را ترک می کند و شنبه برای آزمایشات پزشکی به بارسلونا خواهد رفت."

 

او افزود: "مدافعان کناری ما تا پیش از مصدومیت آلبا عملکردی فوق العاده داشتند و من مطمئن هستم که آندری یارمولنکو بعد از تعویض آلبا کمتر دچار دردسر شد. خوان فران عملکرد مطلوبی داشت اما دفاع روبروی اش به او اجازه فعالیت زیاد در فاز هجومی را نداد."

 

باسط نظری بازدید : 194 1394/01/08 نظرات (0)

به گزارش فوتبال اسپانیا، ژاوی هسته اصلی‌ قهرمانی‌های ملی‌ اسپانیا است و حالا هم تیمی باشگاهی و ملی‌ او می‌‌گوید که او بهترین بازیکنی است که برای لا روخا به میدان رفته است.

 

بوسکتس می‌‌گوید: "از زمان شروع کارم با ژاوی نزدیک بودم. همیشه با هم موفق بودیم و ژاوی یک بازیکن مثال زدنی‌ است. برای من، او بهترین بازیکن اسپانیایی تاریخ است. ما بازیکنان خوبی‌ در تیم داریم که امیدوارم دوباره قهرمان شویم و به تیم‌های درجه اول تبدیل شویم. 

 

"در مورد پیراهن شماره 5، من هوادار پویول بودم و او از من تقاضا کرد که برای من مایه مباهات بود."

باسط نظری بازدید : 185 1393/11/17 نظرات (2)

ایسکو در مورد دربی گفت :” بازی بسیار خوبی خواهد بود. تلاشمان را خواهیم کرد تا همیشه به جلو حرکت کنیم و نتایج مثبت بگیریم. در چنین بازیهایی نمی توان گفت که شانس یک تیم بیشتر است . هر دو تیم خوب هستند و در شرایط خوبی قرار دارند.”

وی در ادامه در مورد دربی اخیر گفت :” شخصا فکر نمی کنم که این بازی شباهتی به دربی های قبلی داشته باشد. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی در لالیگا برگزار می شود باید دید که چه می شود. امیدواریم که این بار ما پیروز شویم.”

باسط نظری بازدید : 202 1393/11/17 نظرات (0)

یک نظرسنجی تحقیقاتی نشان می دهد که کروس کارآمد ترین خرید در میان تیمهای لالیگایی است چرا که در 96 درصد دقایق حضور داشته است.

این آمار می گویند که خامس رودریگز با حضور در 83 درصد دقایق ممکن و مانژوکیچ با حضور در 73 درصد در رده های بعدی هستند.

باسط نظری بازدید : 188 1393/11/17 نظرات (1)

نیمار: هماهنگی ام با لیونل مسی در هر مسابقه بهتر می شود

مهاجم آماده این روزهای باشگاه بارسلونا در صحبت هایی از هماهنگی اش با لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی شاگردان لوئیز انریکه سخن گفت.

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل فوق ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا که برای حضور در مراسمی تبلیغاتی به همراه جرارد پیکه و کادر مدیریتی باشگاه راهی کشور قطر شده بود، در صحبت هایی از نمایش های درخشانیش به همراه لیونل مسی در سال 2015 میلادی سخن گفت.

باسط نظری بازدید : 185 1393/11/17 نظرات (0)

درخواست تجدید نظر باشگاه رئال مادرید رد شد؛ مارسلو غایب دربی

طبق آخرین وضعیت موجود، مارسلو در دربی مادرید که روز شنبه در ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد، غایب است.

بنا به گزارش AS، کمیته انضباطی رقابت های لیگ اسپانیا (RFEF) درخواست رئال مادرید مبنی بر لغو کارت زردی که در دیدار شب گذشته مقابل سویا به مدافع برزیلی نشان داده شد، را رد کردند.

باسط نظری بازدید : 209 1393/11/16 نظرات (0)

علیرغم تلفات سنگینی که رئال مادرید در بازی مقابل سویا داد، تیم کاملا با انگیزه برای دربی حرکت می کند.رئال شنبه عصر بازی بسیار مهمی در مقابل اتلتیکومادرید خواهد داشت که تیم کاملا با روحیه و با انگیزه به نظر می رسد.کریستیانو رونالدو که دو هفته استراحت کرده است و در اوج آمادگی بدنی بسر می برد در این بازی به ترکیب رئال بر می گردد.

باسط نظری بازدید : 191 1393/11/16 نظرات (0)

نایب رئیس باشگاه بارسلونا: در مورد پرونده نیمار کار‌ها را به درستی‌ انجام دادیم

خاویر فائوس، نایب رئیس باشگاه بارسلونا در مراسم تبلیغاتی هواپیمایی قطر گفت که یک کمپین تبلیغاتی شامل هواپیمایی قطر و باشگاه بارسلونا آغاز شده است.

به نقل از AS، از وی در مورد شرایط حال حاضر باشگاه و اتهام مالیاتی به بارتومئو رئیس باشگاه سوال شد که وی اینگونه پاسخ داد: "ما یک باشگاه پیشرو در دنیا هستیم که در ۱۰ سال گذشته به لطف روسای باشگاه، بازیکنان و مربیانی که داشتیم، به این سطح رسیدیم. وقتی شما موفقیت های زیادی دارید، طبیعی است که مردم از آن خوششان نیاید. در آخر چیزی که مشخص است این است که حقیقت در نهایت مشخص خواهد شد. ما از بی گناهی خود دفاع می کنیم و در مورد پرونده نیمار، تمام کار ها را به شکل درست انجام دادیم.

"ما از اتفاقاتی که در 5 سال اخیر در باشگاه افتاده است راضی هستیم و شرایط اقتصادی ما هم بسیار خوب است."

تعداد صفحات : 3

درباره ما
تنها سایتی که از همان ابتدا با افکار و اهداف بزرگ شروع به کار کرد و کم کم به خواسته هایش نیز رسید . سایت ما در تابستان 95 توسط نظری تاسیس شد ، در ابتدا هدفمان خوشنودی هواداران لیگ محبوب لالیگای اسپانیا بود اما با گذشت زمان اهداف دیگر نیز برای سایت تعیین کردیم . که از این اهداف به جلب رضایت کاربران سود دهی ، ساپورت لیگ و غیره ... اشاره کرد . اما ما تا این لحظه بزرگترین هدف مان جلب رضایت شما بوده و قصد مان ساختن فضائی مجازی برای طرافداران واقعی لالیگا اسپانیا است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لالیگا چه تیمی میشود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 203
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 2,676
  • بازدید کلی : 62,149