loading...
لالیگا نیوز
basit بازدید : 320 1393/07/08 نظرات (0)

یورو اسپورت در گزارشی  از  5 ستاره که هم عصر شدن با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باعث نادیده گرفتن آنها شده است سخن به میان آورد.

 

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی، بیش از نیمه دهه است که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بر فوتبال جهان سایه گسترانده اند و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب می شوند. لیونل مسی در این شش سال اخیر چهار بار توپ طلای فوتبال جهان را به خود اختصاص داد است و دو بار دیگر این کریستیانو رونالدو بوده که این جایزه را به خود اختصاص داده است. به نظر می رسد که این دوستاره هنوز دست بردار نیستند چرا که روز به روز بهتر می شوند وکسی یارای رقابت با آنها را ندارد.

 

نکته جالب درباره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی این است که کسی نمی تواند با آنها رقابت کند. این بدین معنا نیست که بازیکن خوبی وجود ندارد. فوتبال اروپا سرشار از بازیکنان سرشناس و ستاره ها است اما وقتی مراسم اهدای توپ طلا فرامی رسد هر کسی به آسانی می داند که این جایزه یا به رونالدو می رسد یا به لیونل مسی.

 

در هر عصری بازیکنانی وجود دارند که به راحتی می تواند کفه ترازو را به سود تیم خود تغییر دهند. آنها توانایی های بالایی دارند و می تواند در هر دیداری سرنوشت ساز ظاهر شوند. اگر بخواهیم این عصر را در فوتبال نام گذاری کنیم باید آن را عصر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بدانیم. این دو بازیکن چه از در مراسم فیفا و چه از سوی رسانه ها همواره به عنوان بهترین ها انتخاب می شوند و این اصلا تصادفی نیست چرا که خستگی نمی نشاسند و شکست در قاموس آنها محلی از اعراب ندارد.

 

هر چند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو فاصله زیادی با دیگر بازیکنان دارند اما فوتبال اروپا سرشار از ستاره های است که می تواند برای تیم خود سرنوشت ساز ظاهر شوند و در هر شرایطی تیم خود را از بحران خارج کنند.

 

یورو اسپورت در گزارشی از 5 ستاره ای که قرار گرفتن در عصر رونالدو ومسی آنها را نابود کرد رونمایی کرد که در گزارشی به آنها اشاره می کنیم. این بازیکنان در تیم های خود در حد یک فوق ستاره ظاهر می شوند اما همچنان این نام رونالدو ومسی است که مورد توجه همگان است و هر فوتبال دوستی آنها را می شناسد. این بازیکنان  عبارتند از:

 

1-آنخل دی ماریا

 

آنخل دی ماریا

 

بدون شک یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است و شانس زیادی برای کسب توپ طلا دارد. او فصل قبل در رئال مادرید نمایش بسیار خوبی داشت و سهم بسزایی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا داشت با این حال سران رئال مادرید او را نامهربانانه به منچستر یونایتد فروختند. این بازیکن آرژانتینی با 75 میلیون یورو راهی شیاطین سرخ شد. دی ماریا در فینال جام جهانی 2014 برزیل نتوانست تیم ملی فوتبال ارژانتین را همراهی کند. بسیاری معتقدند اگر او در این دیدار حضور داشت احتمال قهرمانی آرژانتین زیاد بود. او در دیدار اخیر دوستانه آرژانتین با آلمان یک فوق ستاره بود و توانست یک گل به ثمر رساند و سه پاس گل دهد.

 

دی ماریا الان بازیکن منچستر یونایتد است. او خیلی سریع در این تیم انگلیسی جا افتاده است و توانسته توانایهای خود را ثابت کند. اگر او بتواند منچستر یونایتد را از بحران کنونی خارج کند و زمینه را برای قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا فراهم کند بدون شک شانس زیادی برای کسب توپ طلا خواهد  داشت و می تواند جزو سه گزینه نهایی قرار گیرد.

 

2- آرین روبن

 

آرین روبن

بازیکن هلندی بایرن مونیخ که یک جواهر برای این تیم آلمانی است. او یک چپ پای قهار است و با توانایی های که دارد می تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان باشد. او سرعت بالایی دارد و به راحتی می تواند از کنارها حرکت کند و تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دهد. روبن در جام جهانی 2014 برزیل هم بازیهای خوبی را برای تیم ملی فوتبال هلند به نمایش گذاشت. او می تواند زمینه را برای قهرمانی بایرن مونیخ در سه گانه فوتبال آلمان و اروپا باردیگر فراهم کند. روبن اگر در دوران رونالدو و مسی نبود بدون شک می تواند به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود یا حداقل جزو سه گزینه نهایی باشد.

 

3- لوئيس سوارز

 

لوئیس سوارز

 

مهاجم بداخلاق و پرحاشیه اروگوئه ای که اخیرا به بارسلونا پیوست. او یکی از ماشین های گلزنی در فوتبال اروپا به شمار می آید. سوآرس در لیورپول بود که به یک اسطوره تبدیل شد. او فصل قبل به عنوان بهترین گلزن لیگ جزیره انتخاب شد. سوآرس در فصل 2013/2014 هر چند هشت بازی نتوانست به علت محرومیت بازی کند اما در نهایت با زدن 31 گل توانست به عنوان بهترین گلزن انتخاب شود. این مهاجم اروگوئه ای جدای از حاشیه سازیی و اخلاق بدی که دارد می تواند یکی از بهترین مهاجمان جهان باشد. هواداران لیورپول امیدوار بودند با این مهاجم اسپانیایی قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس را پس از سالها به دست آوردند اما او بعد از جام جهانی از این تیم جدا شد و به بارسلونا پیوست اما الان به خاطر محرومیت نمی تواند برای آبی-اناریها به میدان برود.

 

4- ادن هازارد

 

ادن هازارد

 

در فرانسه با لیل خود را به جهان فوتبال شناساند و توانست دو بار به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود. چلسی توانست این بازیکن بلژیکی را جذب کند. او در این چند سالی که در چلسی بازی کرده نمایش بسیار خوبی داشته است و ستایش مورینیو را برانگیخته است. نکته جالب اینکه سرمربی پرتغالی چلسی معتقد است که هازارد می تواند به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود و حتی بهتر از رونالدومسی هم باشد. این بازیکن بلژیکی هم با توانایی های که دارد می تواند به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود و یا حداقل جزو سه نامزد نهایی باشد.

 

5- دیگو کاستا

 

دیگو کاستا

 

کاستا بدون شک یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است. او شم گلزنی بسیار بالایی دارد و با قدرت جنگندگی که دارد می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. این بازیکن برزیلی تبار که بازی در تیم ملی فوتبال اسپانیا را انتخاب کرد در اتلتیکو مادرید بود که خود را به عنوان مهاجمی سرشناس معرفی کرد. ژوزه مورینیو علاقه زیادی به این بازیکن داشت و در روزهای نخست فصل جابجایی او را جذب کرد.کاستا در استمفوردبریج نمایش بسیار خوبی داشته و در 6 بازی 8 گل به ثمر رسانده است تا کابوس فرناندو تورس برای این تیم به پایان رسد.

 

این بازیکن برزیلی یکی از بهترین های لیگ جزیره بوده است و اگر اینگونه به درخشش خود ادامه دهد می تواند با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای کسب توپ طلا رقابت کند.

 

درست است که این پنج بازیکن هرکدام برای خود نام و اعتباری دارند اما باز نمی توان آنها را با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مقایسه کرد چرا که این دو بازیکن فراتر از هر نامی هستند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
تنها سایتی که از همان ابتدا با افکار و اهداف بزرگ شروع به کار کرد و کم کم به خواسته هایش نیز رسید . سایت ما در تابستان 95 توسط نظری تاسیس شد ، در ابتدا هدفمان خوشنودی هواداران لیگ محبوب لالیگای اسپانیا بود اما با گذشت زمان اهداف دیگر نیز برای سایت تعیین کردیم . که از این اهداف به جلب رضایت کاربران سود دهی ، ساپورت لیگ و غیره ... اشاره کرد . اما ما تا این لحظه بزرگترین هدف مان جلب رضایت شما بوده و قصد مان ساختن فضائی مجازی برای طرافداران واقعی لالیگا اسپانیا است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لالیگا چه تیمی میشود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 2,721
  • بازدید کلی : 62,194