loading...
لالیگا نیوز
باسط نظری بازدید : 191 1396/03/10 نظرات (3)

پذیرش مدیر کل فعال

دسترسی های مدیر (نامحدود)

کسب در آمد برای مدیر

تبلیغات نامحدود برای مدیر

-------------------------------------------------

این همه فقط در بدل 10 پست در روز پس عجله کنید همین حالا با ما به تماس شوید و یا از طریق نظرات ایمیل و مشخصات خود را به ما ارسال کنید.


باسط نظری بازدید : 283 1395/02/30 نظرات (0)

جیمز رودریگز

پاریسی ها پیشنهادی به مادریدی ها داده اند که نتوانند رد کنند! پیشنهادی که می توان همه رقبایشان را کنار بزند!

پاری سن ژرمن برای بدست آوردن جیمز رودریگز به سیم آخر زده و پیشنهادی 100 میلیون یورویی به رئال مادرید ارائه کرده است!

 

نشریه اسپانیایی AS  با ارئه این مطلب اضافه کرده، با این پیشنهاد PSG، دو تیم منچستر یونایتد و آرسنال که ماه ها برای خرید جیمز با رئال مذاکره داشتند، باید در بازار نقل و انتقالات پی گزینه های دیگری بروند!

محمد حسینی بازدید : 182 1395/02/21 نظرات (0)
فرناندو تورس
اختصاصی | پس از اتمام فصل جاری قرارداد مهاجم اسپانیایی اتلتیکو به پایان خواهد رسید و وی باید به میلان باز گردد، اما سران این تیم قصد دارند با وی یک قرارداد دو ساله امضا کنند.
محمد حسینی بازدید : 148 1395/02/21 نظرات (0)

ویژه : برنامه ی ی هفته ی آخر لالیگا اعلام شد !

اختصاصی / حالا ما میدانیم برنامه ی هفته ی 38 لالیگا از چه قرار است !

باسط نظری بازدید : 116 1395/02/19 نظرات (0)

ماتئو کوواچیچ

مسئولان باشگاه میلان درنظر دارند پیشنهادی را برای جذب ماتئو کوواچیچ به باشگاه رئال مادرید ارائه دهند.

ماتئو کوواچیچ که در ابتدای فصل تصمیم به ترک تیم فوتبال اینتر میلان و پیوستن به رئال‌مادرید گرفت، با پیشنهادی از سوی باشگاه آث‌میلان مواجه شده است

باسط نظری بازدید : 121 1395/02/17 نظرات (0)

آیوزه پرز

فقدان بازیکن جانشین برای مثلث MSN باعث شد تا خط حمله بارسا در این فصل بیش از هر زمان دیگری خستگی را تجربه کند. همین امر باعث شده بلوگرانا از حالا به فکر جذب مهاجم باشد.

Daily Mirror  ادعا کرده که بارسلونا برای جذب آیوزه پرز، دست به کار شده است.

باسط نظری بازدید : 234 1395/02/17 نظرات (0)

چهار مهاجم مورد علاقه لوئیز انریکه برای ذخیره MSN

با جدایی احتمالی مونیر و ساندرو، بارسلونا قصد دارد کار نیمه تمام خود در زمستان اخیر را در نقل و انتقالات تابستان پیش رو سرانجام دهد.

چند روز قبل بود که TV3 لیست مدافعین مورد علاقه کادرفنی بار سلونا برای تابستان را رسانه ای کرد و اکنون شنیده می شود این خبر در خصوص لیست خط حمله هم رخ داده است.

از آنجا که پدرو رودریگز فصل گذشته بارسلونا را به مقصد چلسی ترک کرد، به دلیل کمبود نفرات در خط حمله فشار زیادی به مثلث خط حمله کاتالان ها که مسی، سوارز و نیمار بودند آمد، در این بین چند بازی هم به مونیر الحدادی و ساندرو رامیرز جوان رسید که آن ها نتوانستند رضایت لوئیز انریکه را جلب کنند.

باسط نظری بازدید : 104 1395/01/02 نظرات (0)

احتمال می رود تیم فوتبال رئال مادرید در ازای بازگردانندن موراتا به سانتیاگو برنابئو، کریم بنزما را در اختیار یوونتوسی ها قرار دهد.

در سال 2014  در پی نیمکت نشینی های فراوان تصمیم گرفت از رئال مادرید به یوونتوس برود، اما قراداد وی با یوونتوس طوری تنظیم شده که رئال مادرید می تواند در سال 2016 یا 2017 با پرداخت مبلغ 30 میلیون یورو البته با توجه به تعداد بازی هایش در یوونتوس، این بازیکن را بازخرید کند.

 

سایت کالچو مرکاتو مدعی شده که رئال مادرید برای به حداقل رساندن مبلغ این قرارداد قصد دارد کریم بنزما را در اختیار یوونتوس قرار دهد، خرید بنزما برای یوونتوس آسان نیست، اما با توجه به حواشی ایجاد شده در مورد پرونده والبوئنا و همچنین پرونده قاچاق مواد مخدر که به تازگی افشا شده، بعید نیست که لوس بلانکوس او را با مبلغ پایین بفروش برساند.

 

سران یوونتوس نیز به دنبال خرید ادینسون کاوانی هستند، امام حقوق بالای وی، کار را برای بیانکونری سخت کرده است.

باسط نظری بازدید : 154 1393/11/16 نظرات (0)

بازیکن جوان بارسلونا به رئال نمی‌‌رود

با وجود شایعات، پدر نوجوان اهل کره جنوبی اعلام می‌‌کند که دوران حضور فرزند وی در باشگاه بارسلونا بی‌ نقض بوده است.

 به نقل از بخش بین الملل سایت گل، سیونگ وو لی، بازیکن 17 ساله بارسلونا طبق گزارشات مورد علاقه رئال مادرید است اما پدر وی می‌‌گوید دقایق کم بازی وی، باعث رفتن این بازیکن به مادرید نخواهد شد.

باسط نظری بازدید : 167 1393/10/10 نظرات (2)

با وجود محرومیت بارسا، رویس یک قدم دیگر به رئال مادرید نزدیک ترشد

ستاره آلمانی حالا چند باشگاه محدود را برای نقل مکان کردن برابر خود می بیند.

 

به گزارش مارکا، روز گذشته بود که خبر پابرجاماندن محرومیت بارسلونا از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالات به صورت رسمی تایید شد.

همین اتفاق کافی بود تا بحث مارکو رویس، یکی از ستارگان پرمشتری حال حاضر دنیا به وسط کشیده شود. رویس که به نظر می رسد در آخر فصل از دورتموند جدا خواهد شد، باشگاه های زیادی را برای انتخاب کردن پیش رو دارد. یکی از این تیم ها بارسلونا بود که حالا با توجه به این محرومیت به نظر می رسد این انتقال کاملا منتفی شده باشد.

قرارداد رویس با دورتمند تا پایان فصل آینده است اما به نظر نمی رسد وی تا آن زمان صبر کند. تیم های مطرح اروپایی به دنبال رویس هستند که می توان جدی ترین گزینه ها را بایرن مونیخ و رئال مادرید دانست. حالا با خارج شدن بارسا از کورس و احتمال تمایل بازی کردن رویس در لیگی جز آلمان، تیم مادریدی شانس بسیار بالاتری برای به خدمت گرفتن وی دارد. 

جدا از این موضوع فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال یک توافق شفاهی با راینهارد راوبال یکی از مدیران دورتموند داشته است و به نظر می رسد احتمال این که رویس در صورت جدایی راهی پایتخت اسپانیا شود، زیاد است.

باسط نظری بازدید : 146 1393/10/09 نظرات (0)

فلورنتینو پرز: بیل فروشی نیست؛ نمی توانم رئال مادرید را بدون رونالدو و بیل تصور کنم

در طول هفته های اخیر گزارش متعددی از علاقه شیاطین سرخ به جذب ملی پوش ولزی رئال مادرید به گوش می رسید، و گفته می شد که مادریدی ها نیز قصد دارند از این معامله برای انتقال داوید دخیا استفاده کنند، اما اکنون رئیس باشگاه رئال مادرید تمام شایعات را بی اساس خواند و اظهار داشت که بیل جایی نمی رود.

بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، پرز شب گذشته در مراسم جوایز Globe Soccer در دبی به خبرنگاران گفت: "بیل فروشی نیست و ما هیچوقت به هیچگونه پیشنهادی برای او گوش نخواهیم کرد. من نمی توانم رئال مادرید را بدون کریستیانو رونالدو و گرت بیل تصور کنم."

گفته می شود که این بازیکن 25 ساله از زندگی در پایتخت اسپانیا لذت می برد و مصمم است تا در سانتیاگو برنابئو بماند.

"گرت نمی تواند خوشحال تر از این باشد. او به خوبی در مادرید جا افتاده است، رابطه خوبی با هواداران دارد و در حال یادگیری زبان اسپانیایی است."

باسط نظری بازدید : 134 1393/10/08 نظرات (0)

لوکاس سیلوا از احتمال رفتن به رئال مادرید می‌‌گوید

به گزارش AS، لوکاس سیلوا پس از شرکت در دیدار خیریه 'نیمار و دوستان'، به Globoesporte گفت: "امیدوارم ماه آینده برگردم. شایعات زیادی بوده که به رئال مادرید بروم. هنوز فصل نقل و انتقالات در اروپا شروع نشده است اما زمانی که شروع شود، هر اتفاقی‌ می‌‌تواند رخ دهد."

باسط نظری بازدید : 155 1393/10/07 نظرات (0)

پاسخ قاطعانه سران رئال مادرید به یونایتد: گرت بیل با 300 میلیون یورو هم فروشی نیست

به گزارش روزنامه مارکا با وجود پیشنهاد نجومی منچستر یونایتد گرت بیل در رئال مادرید ماندنی خواهد بود و جایی نخواهد رفت. 

در حقیقت گرت بیل یکی از بازیکنان مورد علاقه فلورنتینو پرز و یکی از مهره های مهم پروژه جدید رئال مادرید به شمار می رود و به هیچ عنوان باشگاه به پیشنهادات سایر تیم ها برای او گوش نخواهد کرد. گرت بیل در فصل گذشته با قیمتی بالا به رئال مادرید پیوست اما خیلی زود تاثیرش را نشان داد و در فینال جام حذفی باعث قهرمانی رئال شد. بیل در فینال لیگ قهرمانان اروپا، سوپر جام اروپا و جام باشگاه های جهان نیز خوش درخشید و یکی از مهره های تاثیر گذار رئال مادرید بود. 

سران رئال در پاسخ به پیشنهاد سران منچستر خیلی واضح اعلام کرده اند: "بیل فروخته نخواهد شد نه با قیمت 150 میلیون یورو نه با 300 میلیون یورو!" بیل در حال حاضر 25 سال سن دارد و می تواند پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. ستاره ولزی رئال مادرید در این فصل 22 بازی در 5 جام مختلف انجام داده است و در 1939 دقیقه، آمار 11 گل و 5 پاس گل را به ثبت رسانده است.

باسط نظری بازدید : 152 1393/10/04 نظرات (0)

گزارشی در AS مدعی شده در صورتی که این ملی پوش اسپانیایی تصمیم به ترک سانتیاگو برنابئو بگیرد، توپچی ها مدعی جذب وی خواهند بود، در حالیکه هنوز دو سال از قرارداد وی باقی مانده است.

گفته می شود که آرسنالی ها تماس هایی با رنه راموس، برادر و مدیر برنامه های سرخیو داشته اند، و منتظر هستند تا ببیند آیا بازیکن 28 ساله احتمال انتقال به لیگ برتر را بررسی می کند یا خیر. چلسی نیز در ژانویه به جذب راموس علاقه نشان داده بود، هرچند به نظر می رسد که آرسنالی ها در حال حاضر هم پول نقد دارند و از لحاظ مالی مشکلی برای جذب مدافع با کیفیت و با تجربه ای چون راموس ندارند.

باسط نظری بازدید : 144 1393/10/04 نظرات (0)

به گزارش فوتبال اسپانیا، پس از بازگشت کورتوا به استمفوردبریج، شایعات زیادی مبنی بر خروج این گلر 32 ساله از چلسی مطرح شده است. به تازگی مدیر برنامه های این بازیکن، ویکتور کولار طی مصاحبه ای که با دیلی استار داشت، از علاقه قهرمان اروپا، رئال مادرید برای جذب این بازیکن در ماه ژانویه خبر داد.

"تماسهایی با مادرید داشتیم ولی در حال حاضر آنها نیازی به یک دروازبان ندارند. به نظر نمی رسد پتر چلسی را در ژانویه ترک کند زیرا هم تیم و هم مربی به کمک او برای کسب عناوین قهرمانی نیاز دارد. پتر تشنه رقابت و بازی کردن در اکثر دقایق است که این امر در حال حاضر امکان پذیر نیست. با این حال اون هنوز هم احساس خوبی دارد این موضوع مهم است.

"باشگاه به او احترام می گذارد و همانند یک بازیکن ثابت با او رفتار می کند. پتر بازی های بیشتری را باید آغاز کرده تا بتواند آمادگی خود را حفظ کند. این مزیت بزرگی است که یک مربی دو دروازبان بسیار خوب داشته باشد."

باشگاههای زیادی مانند: آرسنال، لیورپول، اتلتیکومادرید، رم و بشیکتاش به دنبال جذب این بازیکن می باشند و منتظر روشن شدن وضعیت او در چلسی هستند.

 

درباره ما
تنها سایتی که از همان ابتدا با افکار و اهداف بزرگ شروع به کار کرد و کم کم به خواسته هایش نیز رسید . سایت ما در تابستان 95 توسط نظری تاسیس شد ، در ابتدا هدفمان خوشنودی هواداران لیگ محبوب لالیگای اسپانیا بود اما با گذشت زمان اهداف دیگر نیز برای سایت تعیین کردیم . که از این اهداف به جلب رضایت کاربران سود دهی ، ساپورت لیگ و غیره ... اشاره کرد . اما ما تا این لحظه بزرگترین هدف مان جلب رضایت شما بوده و قصد مان ساختن فضائی مجازی برای طرافداران واقعی لالیگا اسپانیا است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لالیگا چه تیمی میشود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 2,684
  • بازدید کلی : 62,157