loading...
لالیگا نیوز
باسط نظری بازدید : 154 1393/11/16 نظرات (0)

Switzerland Soccer Ballon d'Or

بهترین بازیکن سالهای اخیر فوتبال جهان حالا وارد دهه چهارم زندگی خود شده است.

کریستیانو رونالدو سی سالگی خود را امروز در حالی جشن می گیرد که مسلما انگیزه زیادی دارد تا شروع بدش در سال 2015 را با عملکردی بی نظیر جبران کند.

ستاره رئال مادرید در حالی 30 ساله می شود که به نظر می رسد که تا پیش از رسیدن به 31 سالگی رکورد رائول را می شکند و تبدیل به آقای گل تاریخ رئال می شود.

باسط نظری بازدید : 143 1393/11/15 نظرات (0)

mendes

ژرژ مندس، وکیل کریستیانو رونالدو قیمت این ستاره پرتغالی را 400 میلیون یورو تعیین کرد.

 

مندس در مصاحبه با بی بی سی اظهار داشت :” رونالدو در رئال مادرید خیلی خوشحال است . او می خواهد در رئال بماند و در برنابئو بازنشسته شود اما اگر مثلا باشگاهی بخواهد 400 میلیون یورو بپردازد ممکن است که نظر رئال مادرید عوض شود و درها به روی انتقال وی باز شود.”

 

وی در مورد احتمال بازگشت رونالدو به یونایتد اظهار داشت :” او همیشه به من می گوید که هواداران یونایتد را خیلی دوست دارد. شش سال در اولدترافورد حضور داشت و هواداران برخورد خیلی گرمی با او داشتند.”

 

مندس در ادامه بیان کرد :” رونالدو بهترین بازیکن و بهترین ورزشکار تاریخ است. رونالدو در خارج از زمین فوتبال هم با رفتارش یک الگو برای کودکان است.”

باسط نظری بازدید : 176 1393/11/15 نظرات (0)

cristiano-volvera-soplar-velas-multitud-1422964949320

کریستیانو رونالدو در روز پنجشنبه تولد 30 سالگی خود را جشن خواهد گرفت. این مراسم قرار است که یک جشن تولد بزرگ در خانه شیک ستاره پرتغالی در محله لافینچا در مادرید باشد.

 

کریستیانو رونالدو آماده اس تا یک مراسم بزرگ را با حضور اعضای خانواده اش ، وکیلش ژرژ مندس و همچنین سرجیو راموس ، گرت بیل ، کوئنت رائو و زوج هایشان و ردوان ، ترانه سرای سرود رسمی رئال مادرید برگزار کند.

باسط نظری بازدید : 122 1393/10/10 نظرات (0)

الکس: رونالدو بهتر از مسی است

مدافع برزیلی آث میلان مدعی است که رونالدو امسال عملکرد بهتری نسبت به مسی داشته و تنها وی شایسته گرفتن توپ طلا است.

به نقل از سایت گل، میلان امروز در دیداری دوستانه به مصاف قهرمان باشگاه های جهان، رئال مادرید خواهد رفت و الکس مدافع میلان معتقد است که کار سختی برای مهار رونالدو دارد.

وی طی مصاحبه با Dubai Eye در مورد رونالدو گفت: "من فکر می کنم که رونالدو بهترین بازیکن جهان است. او امسال عناوین زیادی را کسب کرده و عملکرد بهتری نسبت به مسی داشته است. با این وجود معتقدم که تنها او بتواند توپ طلای امسال را مال خود کند."

او در مورد دیدار دوستانه امروز نیز گفت: "بازی سختی در پیش داریم. رئال در بهترین حالت خود قرار دارد، البته ما نیز در چند بازی اخیر پیشرفت زیادی داشته ایم."

رونالدو در سال 2014 توانسته چمپیونزلیگ، جام حذفی اسپانیا، جام باشگاه های جهان و سوپر کاپ یوفا را به دست آورد.

باسط نظری بازدید : 166 1393/10/09 نظرات (0)

مجله معتبر وورلد ساکر بهترین های سال را معرفی کرد

طی این انتخابات، کریستیانو رونالدو، که توانست به همراه رئال مادرید به دهمین عنوان قهرمانی آنها در اروپا برسد و در فینال هم گلزنی کند، بعد از پشت سر گذاشتن 12 ماهی درخشان، برای دومین سال پیاپی، به عنوان برترین بازیکن سال جهان برگزیده شد. رونالدو در راه کسب این جایزه، که در سال 2008 به همراه منچستر هم آن را مال خود کرده بود، چندین ستاره تیم ملی آلمان و رقیب همیشگی اش، لیونل مسی، را پشت سر گذاشت.

چهار عضو از تیم ملی قهرمان جهان شامل مانوئل نویر (دوم)، توماس مولر (پنجم)، فیلیپ لام (ششم) و تونی کروس (دهم)، در بین ده بازیکن اول دنیا در لیست وورلد ساکر قرار گرفتند که امسال 32 امین سال انتخاباتش را سپری می کند. همچنین بازیکنانی چون آرین روبن (چهارم)، هامس رودریگز (هفتم)، لوئیز سوارز (هشتم) و آنخل دی ماریا (نهم)، در رده های بالای برترین های سال وورلد ساکر، قرار گرفتند.

همان طور که پیش بینی می شد، آلمان با کسب چهارمین قهرمانی جهانش، تیم سال 2014 لقب گرفت و یواخیم لوو با پیش گرفتن از دیگو سیمئونه، به عنوان بهترین مربی سال برگزیده شد.

گفتنی است این نتایج، براساس آرای بیش از 100 خبرنگار از سراسر دنیا بدست آمده که طی آن، کارشناسان ورزشی، ده ورزشکار برتر سال را به ترتیب برگزیده اند و امتیازات 10 تا یک بین شان تقسیم شده است. لیست نفرات برتر ارائه شده از سوی این مجله به شرح زیر است:

باسط نظری بازدید : 137 1393/10/09 نظرات (0)

"امیدوارم که این نشانه خوبی برای توپ طلا باشد، اما من نگران آن نیستم. افرادی که باید رأی بدهند، قبلاً داده اند. من فقط احساس خوشحالی می کنم که یک عنوان دیگر به خاطر سخت کوشی و فداکاری ام دریافت کردم.

می خواهم از تمام افراد حاضر در رئال مادرید تشکر کنم، بازیکنان، مربی، ما فصل فوق العاده ای داشتیم، چهار عنوان قهرمانی فتح کردیم و یکی از بهترین تیم های دنیا هستیم. برنده شدن این جایزه لذت بزرگی است، و من بسیار افتخار می کنم.

باسط نظری بازدید : 135 1393/10/09 نظرات (0)

رونالدو بازیکن سال 2014 از نگاه  Globe Soccer

رونالدو که در سال 2014 میلادی موفق شد با رئال مادرید، لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری و جام باشگاه های جهان را فتح کند، امشب در دوبی جایزه خود را در مراسم سالیانه Globe Soccer Awards دریافت کرد.

رونالدو در سال 2014 میلادی، همچنین موفق شد، رکورد گلزنی در یک فصل لیگ قهرمانان را به نام خود ثبت کند، رکوردی که رئال مادرید را به لادسیما (دهمین قهرمانی لیگ قهرمانان) رساند.

باسط نظری بازدید : 134 1393/10/08 نظرات (0)

bbc

بی بی سی رئال مادرید در سال ۲۰۱۴ مجموعاً ۱۰۸ گل به ثمر رساند.
بنزما،بیل و کریستیانو خط حمله آتشین رئال در این فصل و فصل قبل عالی بوده اند.
تیم کارلتو در سال ۲۰۱۴ ۱۷۸ گل زده است که ۶۰% آن ها با همکاری این سه بازیکن به ثمر رسیده است.رونالدو ۵۶ گل زده است.بنزما ۲۸ و بیل ۲۴ گل زده است. ضمناً در ۴ بازی هر سه بازیکن موفق به گل زنی شده اند.در مقابل بتیس و شالکه.در این فصل مقابل بازل و رایو وایکانو.

باسط نظری بازدید : 124 1393/10/08 نظرات (0)

لوک شاو هر ماه به کریستیانو رونالدو 7 هزار پوند پرداخت می کند

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، خبرهایی به گوش می رسد که لوک شاو هر ماه، بابت سکونت در خانه مجلل خود در چشایر، 7000 پوند به کریستیانو رونالدو پرداخت می کند.

این خانه دارای سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده و باشگاه کوچک بدنسازی است. رونالدو پس از پیوستن به رئال مادرید در سال 2009، سعی در فروختن این ملک داشت، اما پس از اینکه از یافتن خریدار مناسب نا امید شد، آن را اجاره داد.

باسط نظری بازدید : 167 1393/10/04 نظرات (0)

به نقل از سایت فیفا، دنیس لاو در مصاحبه ای که با این سایت انجام داده است مسی و رونالدو را هم زمان شایسته دریافت توپ طلا می داند.

مسی و رونالدو ستارگان بارسایی و رئالی دوباره برای دریافت توپ طلا در ژانویه مورد توجه قرار گرفته اند اما افسانه منچستر یونایتد احساس می کند که هر دو آنها پس از سالها تاثیر گذاری باید مشترکا این جایزه را دریافت کنند.

بر طبق اظهارات ستاره منچستری، دنیس لاو که تنها برنده اسکاتلندی توپ طلا در سال1964 است رونالدو و مسی باید به طور مشترک این جایزه سالیانه را دریافت کنند. دنیس لاو همچنین مانوئل نویر را هم در لیست کوتاه سه نفره خود برای دریافت این جایزه معتبر فردی آورده است.

رونالدو ستاره رئال مادرید این جایزه را در سال 2008 و 2013 از آن خود کرده است و در بین این سال ها طلسم مسی برای4 سال متوالی حکمفرما بوده است.

به هر حال لاو احساس می کند در بین آنها برنده قاطعی وجود ندارد و برای نخستین بار است که ایده اشتراک گذاری جایزه توپ طلا مطرح شده است. این مرد74 ساله در گفتگو با وبسایت رسمی فیفا گفته است: "آن ها فوق العاده هستند و بهترین بازیکنانی هستند که تا بحال دیده ام. به رای دادن کسانی که سعی در جدا کردن آنها دارند حسادت نمی برم. این قضیه با دوران ما کاملا متفاوت است چون ما همزمان دو بازیکن با این حد تسلط را نداشتیم. و خلاصه این که برنده شدن یکی باعث خوشحالی دیگران می شد.

"نویر دراوازه بانی بزرگ و برنده جام جهانی است اما او در مقابل دو بازیکن معمولی قرار ندارد. اگر هر دوی آن ها مشترکا برنده شوند واقعا زیباست، چون جدا کردن مسی و رونالدو واقعا سخت است، هر دو بازیکنانی فوق العاده هستند تماشاگر را با بازی خود هیجان می آورند و به طور مداوم گل زده اند.

"موقعی که شما به مسی فکر می کنید، به سایز او و مبارزه او در بازیها، او را قابل تحسین می بینید. اما رونالدو هم بیش از حد برجسته است و حضور فیزیکی بیش از حدی در بازی دارد. هر دوی آنها سزاوار برنده شدن هستند و هر کدامشان بازنده شود باید خود را بسیار بد شانس بداند."

باسط نظری بازدید : 130 1393/09/25 نظرات (0)

بازی های دور رفت: 

سه شنبه 28 بهمن 1393

پاریس سنت ژرمن - چلسی (استادیوم پارک دپرنس)

شاختار دونتسک - بایرن مونیخ (استادیوم  دونباس آره نا)


چهارشنبه 29 بهمن 1393

شالکه - رئال مادرید (استادیوم  گلزنکریشن)

بازل - پورتو (استادیوم ژاکوب پارک)


سه شنبه 5 اسفند 1393

منچسترسیتی - بارسلونا (استادیوم اتحاد)

یوونتوس - دورتموند (استادیوم یوونتوس)


چهارشنبه 6 اسفند 1393

لورکوزن - اتلتیکو (بای آرنا)

آرسنال - موناکو (استادیوم امارات)


بازی های دور برگشت:

سه شنبه 19 اسفند 1393

رئال مادرید - شالکه (استادیوم سانتیاگو برنابئو)

پورتو - بازل (استادیوم دراگائو)


چهارشنبه 20 اسفند 1393

چلسی - پاریس سنت ژرمن (استادیوم استمفوربریج)

بایرن مونیخ - شاختار دونتسک (استادیوم آلیانز آره نا)


سه شنبه 26 اسفند 1393

اتلتیکو مادرید - لورکوزن (استادیوم ویسنته کالدرون)

موناکو - آرسنال (استادیوم لوئیز)


چهارشنبه 27 اسفند 1393

بارسلونا - منچسترسیتی (استادیوم کمپ نو)

دورتموند - یوونتوس  (استادیوم سیگنال ایدونا پارک)

 

باسط نظری بازدید : 152 1393/09/25 نظرات (0)
ماریانو پاوونه، مهاجم آرژانتینی تیم کروز آزول در آستانه جدال فردا شب تیمش مقابل رئال مادرید در مراکش، می گوید که آنها به خوبی از تهدید شاگردان آنچلوتی آگاه هستند.
این تیم مکزیکی فردا از ساعت 23:00 (به وقت تهران) در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان به مصاف رئال مادرید خواهد رفت و اکنون پاونه در مصاحبه با وبسایت رسمی فیفا می گوید که هیچکس نمی تواند این تیم را از رؤیای رسیدن به فینال محروم کند. "ما از قدرت رئال مادرید آگاه هستیم، ستاره های آنها را می شناسیم، و از روند 20 پیروزی متوالی آنها آگاه هستیم،
اما با تواضع، عزم راسخ و سخت کوشی تلاش خواهیم کرد تا به فینال برسیم." پاوونه زمانی که در اسپانیا بازی می کرد، همراه با رئال بتیس سابقه دو بار پیروزی مقابل رئال مادرید را دارد، و اکنون می گوید هم تیمی هایش می دانند چگونه بر رئال مادرید غلبه کنند.
"ما باید متمرکز باشیم و از فرصت های خود استفاده کنیم اما ما بازیکنانی در جناحین داریم که سریع هستند و می توانند از این واقعیت که رئال مادرید هجومی بازی می کند، بهره ببرند، اما برای تحقق این امر باید 110 درصد آماده باشیم و آنها در روز بد خود باشند." پاوونه 32 ساله با گلزنی در وقت های اضافه مقابل وسترن سیدنی واندررز موجب صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی و رویارؤیی با رئال مادرید شد: "ما در آستانه حذف شدن بودیم اما کمی جرأت واقعی نشان دادیم."
باسط نظری بازدید : 118 1393/09/25 نظرات (0)

نیمار به عنوان کاپیتان تیم ملی برزیل رای سه امتیازی خود برای توپ طلا را به رونالدو داد.

رای نیمار برای رسانه های کاتالونیا کمی عصبی کننده به نظر می رسد چرا که پوششی نسبت به آن نداشته اند اما این بازیکن برزیلی در ابتدا به مسی و سپس رونالدو رای داده است. رای سومش هم به ماسکرانوست.

basit بازدید : 322 1393/07/08 نظرات (0)

یورو اسپورت در گزارشی  از  5 ستاره که هم عصر شدن با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باعث نادیده گرفتن آنها شده است سخن به میان آورد.

 

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی، بیش از نیمه دهه است که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بر فوتبال جهان سایه گسترانده اند و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب می شوند. لیونل مسی در این شش سال اخیر چهار بار توپ طلای فوتبال جهان را به خود اختصاص داد است و دو بار دیگر این کریستیانو رونالدو بوده که این جایزه را به خود اختصاص داده است. به نظر می رسد که این دوستاره هنوز دست بردار نیستند چرا که روز به روز بهتر می شوند وکسی یارای رقابت با آنها را ندارد.

 

نکته جالب درباره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی این است که کسی نمی تواند با آنها رقابت کند. این بدین معنا نیست که بازیکن خوبی وجود ندارد. فوتبال اروپا سرشار از بازیکنان سرشناس و ستاره ها است اما وقتی مراسم اهدای توپ طلا فرامی رسد هر کسی به آسانی می داند که این جایزه یا به رونالدو می رسد یا به لیونل مسی.

 

در هر عصری بازیکنانی وجود دارند که به راحتی می تواند کفه ترازو را به سود تیم خود تغییر دهند. آنها توانایی های بالایی دارند و می تواند در هر دیداری سرنوشت ساز ظاهر شوند. اگر بخواهیم این عصر را در فوتبال نام گذاری کنیم باید آن را عصر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بدانیم. این دو بازیکن چه از در مراسم فیفا و چه از سوی رسانه ها همواره به عنوان بهترین ها انتخاب می شوند و این اصلا تصادفی نیست چرا که خستگی نمی نشاسند و شکست در قاموس آنها محلی از اعراب ندارد.

 

هر چند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو فاصله زیادی با دیگر بازیکنان دارند اما فوتبال اروپا سرشار از ستاره های است که می تواند برای تیم خود سرنوشت ساز ظاهر شوند و در هر شرایطی تیم خود را از بحران خارج کنند.

 

یورو اسپورت در گزارشی از 5 ستاره ای که قرار گرفتن در عصر رونالدو ومسی آنها را نابود کرد رونمایی کرد که در گزارشی به آنها اشاره می کنیم. این بازیکنان در تیم های خود در حد یک فوق ستاره ظاهر می شوند اما همچنان این نام رونالدو ومسی است که مورد توجه همگان است و هر فوتبال دوستی آنها را می شناسد. این بازیکنان  عبارتند از:

 

1-آنخل دی ماریا

 

آنخل دی ماریا

 

بدون شک یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است و شانس زیادی برای کسب توپ طلا دارد. او فصل قبل در رئال مادرید نمایش بسیار خوبی داشت و سهم بسزایی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا داشت با این حال سران رئال مادرید او را نامهربانانه به منچستر یونایتد فروختند. این بازیکن آرژانتینی با 75 میلیون یورو راهی شیاطین سرخ شد. دی ماریا در فینال جام جهانی 2014 برزیل نتوانست تیم ملی فوتبال ارژانتین را همراهی کند. بسیاری معتقدند اگر او در این دیدار حضور داشت احتمال قهرمانی آرژانتین زیاد بود. او در دیدار اخیر دوستانه آرژانتین با آلمان یک فوق ستاره بود و توانست یک گل به ثمر رساند و سه پاس گل دهد.

 

دی ماریا الان بازیکن منچستر یونایتد است. او خیلی سریع در این تیم انگلیسی جا افتاده است و توانسته توانایهای خود را ثابت کند. اگر او بتواند منچستر یونایتد را از بحران کنونی خارج کند و زمینه را برای قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا فراهم کند بدون شک شانس زیادی برای کسب توپ طلا خواهد  داشت و می تواند جزو سه گزینه نهایی قرار گیرد.

 

2- آرین روبن

 

آرین روبن

بازیکن هلندی بایرن مونیخ که یک جواهر برای این تیم آلمانی است. او یک چپ پای قهار است و با توانایی های که دارد می تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان باشد. او سرعت بالایی دارد و به راحتی می تواند از کنارها حرکت کند و تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دهد. روبن در جام جهانی 2014 برزیل هم بازیهای خوبی را برای تیم ملی فوتبال هلند به نمایش گذاشت. او می تواند زمینه را برای قهرمانی بایرن مونیخ در سه گانه فوتبال آلمان و اروپا باردیگر فراهم کند. روبن اگر در دوران رونالدو و مسی نبود بدون شک می تواند به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود یا حداقل جزو سه گزینه نهایی باشد.

 

3- لوئيس سوارز

 

لوئیس سوارز

 

مهاجم بداخلاق و پرحاشیه اروگوئه ای که اخیرا به بارسلونا پیوست. او یکی از ماشین های گلزنی در فوتبال اروپا به شمار می آید. سوآرس در لیورپول بود که به یک اسطوره تبدیل شد. او فصل قبل به عنوان بهترین گلزن لیگ جزیره انتخاب شد. سوآرس در فصل 2013/2014 هر چند هشت بازی نتوانست به علت محرومیت بازی کند اما در نهایت با زدن 31 گل توانست به عنوان بهترین گلزن انتخاب شود. این مهاجم اروگوئه ای جدای از حاشیه سازیی و اخلاق بدی که دارد می تواند یکی از بهترین مهاجمان جهان باشد. هواداران لیورپول امیدوار بودند با این مهاجم اسپانیایی قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس را پس از سالها به دست آوردند اما او بعد از جام جهانی از این تیم جدا شد و به بارسلونا پیوست اما الان به خاطر محرومیت نمی تواند برای آبی-اناریها به میدان برود.

 

4- ادن هازارد

 

ادن هازارد

 

در فرانسه با لیل خود را به جهان فوتبال شناساند و توانست دو بار به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود. چلسی توانست این بازیکن بلژیکی را جذب کند. او در این چند سالی که در چلسی بازی کرده نمایش بسیار خوبی داشته است و ستایش مورینیو را برانگیخته است. نکته جالب اینکه سرمربی پرتغالی چلسی معتقد است که هازارد می تواند به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود و حتی بهتر از رونالدومسی هم باشد. این بازیکن بلژیکی هم با توانایی های که دارد می تواند به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود و یا حداقل جزو سه نامزد نهایی باشد.

 

5- دیگو کاستا

 

دیگو کاستا

 

کاستا بدون شک یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است. او شم گلزنی بسیار بالایی دارد و با قدرت جنگندگی که دارد می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. این بازیکن برزیلی تبار که بازی در تیم ملی فوتبال اسپانیا را انتخاب کرد در اتلتیکو مادرید بود که خود را به عنوان مهاجمی سرشناس معرفی کرد. ژوزه مورینیو علاقه زیادی به این بازیکن داشت و در روزهای نخست فصل جابجایی او را جذب کرد.کاستا در استمفوردبریج نمایش بسیار خوبی داشته و در 6 بازی 8 گل به ثمر رسانده است تا کابوس فرناندو تورس برای این تیم به پایان رسد.

 

این بازیکن برزیلی یکی از بهترین های لیگ جزیره بوده است و اگر اینگونه به درخشش خود ادامه دهد می تواند با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای کسب توپ طلا رقابت کند.

 

درست است که این پنج بازیکن هرکدام برای خود نام و اعتباری دارند اما باز نمی توان آنها را با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مقایسه کرد چرا که این دو بازیکن فراتر از هر نامی هستند.

باسط نظری بازدید : 190 1393/07/08 نظرات (0)

مدیر روابط عمومی رئال مادرید، امیلیو بوتاراگوئنو تایید کرد که رئال مادرید در یک بازی دوستانه در 30 دسامبر در دوبی به مصاف میلان خواهد رفت. بوتراگوئنو روز دوشنبه به همراه اسطوره میلان فرانکو بارزی در دوبی بود تا هماهنگی لازم برای بازی دوستانه آنها در ورزشگاه سونز دوبی را انجام دهند. اما وقتی از او درباره صحت این خبر که نام سانتیاگو برنابئو قرار است به ابوظبی سانتیاگو برنابئو تغییر کند، صحبت زیادی نکرد.

 

بوتراگوئنو گفت:" ما اینجا هستیم تا هماهنگی های بازی دوستانه مان را انجام دهیم.پس بگذارید روی این موضوع تمرکز کنیم. این اولین بازی ما در دوبی است و شانس بزرگی است. تغییر نام، موضوع دیگری است."

 

رئیس باشگاه رئال مادرید، فلورنتینو پرز سال گذشته فاش کرد که پیشنهاد 400 میلیون یورویی برای تغییرنام ورزشگاه وجود دارد، اما این موضوع نیازمند هماهنگی های بیشتری است. پرز گفته بود که با 10 شرکت مختلف برای فروش حقوق نام ورزشگاه صحبت شده و در یک کنفرانس خبری در اسپانیا صحبت شد که IPIC جدی ترین خریدار است که مبلغی بین 450 تا 500 میلیون یورو می پردازد تا نام این ورزشگاه برای مدت 20 سال ابوظبی سانتیاگو برنابئو شود.

 

IPIC شرکتی است که به وسیله دولت ابوظبی اداره می شود که پیش از این بانک خود یعنی بانک ملی ابوظبی را راه انداخته است که شریک رسمی بانکی رئال مادرید است.

درباره ما
تنها سایتی که از همان ابتدا با افکار و اهداف بزرگ شروع به کار کرد و کم کم به خواسته هایش نیز رسید . سایت ما در تابستان 95 توسط نظری تاسیس شد ، در ابتدا هدفمان خوشنودی هواداران لیگ محبوب لالیگای اسپانیا بود اما با گذشت زمان اهداف دیگر نیز برای سایت تعیین کردیم . که از این اهداف به جلب رضایت کاربران سود دهی ، ساپورت لیگ و غیره ... اشاره کرد . اما ما تا این لحظه بزرگترین هدف مان جلب رضایت شما بوده و قصد مان ساختن فضائی مجازی برای طرافداران واقعی لالیگا اسپانیا است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لالیگا چه تیمی میشود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 423
  • بازدید ماه : 423
  • بازدید سال : 2,896
  • بازدید کلی : 62,369