loading...
لالیگا نیوز
باسط نظری بازدید : 118 1395/02/23 نظرات (0)

نگاهی جامع تر به لیست ارزشمندترین باشگاه های فوتبال جهان؛ مادرید در صدر

مجله مشهور فوربس، لیست بیشت باشگاه ارزشمند جهان در سال ۲۰۱۶ را منتشر کرده است.

به ادامه مطلب مراجعه کنید

باسط نظری بازدید : 113 1395/02/23 نظرات (0)

خاویر ماسکرانو: در هفته آخر باید بدون اشتباه باشیم و نباید کار را به اما و اگر بکشانیم

مدافع بارسلونا از بازی حساس تیمش در هفته آخر لیگای اسپانیا می گوید.

بارسلونا در هفته آخر لالیگای اسپانیا میهمان تیم گرانادا است. رئال مادرید نیز باید به مصاف دپورتیوو لاکرونیا برود. بارسلونا در صورت پیروزی قهرمان لالیگا خواهد شد. ماسکرانو به بازیکنان بارسلونا هشدار داده است که کار را به اما و اگر نکشانند و قاطعانه بازی کنند.

باسط نظری بازدید : 102 1395/02/19 نظرات (0)

رسمی؛ ترکیب دو تیم بارسلونا و اسپانیول

کمتر از یک ساعت دیگر، دو تیم بارسلونا و اسپانیول برگزار کننده یکی از دیدار های ماقبل پایانی این هفته لالیگای اسپانیا خواهند بود.
بارسلونا

ترکیب اصلی: تراشتگن - آلوز - پیکه - ماسکرانو - آلبا - بوسکتس - راکیتیچ - اینیستا - مسی - سوارز - نیمار

نیمکت: ماسیپ - متئو - ویدال - روبرتو - رافینیا - آردا - مونیر

اسپانیول

ترکیب اصلی: پائو لوپز - روکو - خاوی لوپز - دوارته - آلوارز - دیوپ - کاناس - سانچز - پرز - آسنسیو - سایسدو

باسط نظری بازدید : 122 1395/02/17 نظرات (0)

آیوزه پرز

فقدان بازیکن جانشین برای مثلث MSN باعث شد تا خط حمله بارسا در این فصل بیش از هر زمان دیگری خستگی را تجربه کند. همین امر باعث شده بلوگرانا از حالا به فکر جذب مهاجم باشد.

Daily Mirror  ادعا کرده که بارسلونا برای جذب آیوزه پرز، دست به کار شده است.

باسط نظری بازدید : 109 1395/02/17 نظرات (0)

لوییز سوارز

سوارز پس از آنکه لیورپول توانست با غلبه بر ویارئال به فینال لیگ اروپا برسد، در پیامی به تیم پیشین خود تبریک گفت.

لیورپول دیشب موفق شد در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ اروپا 3-0 تیم اسپانیایی ویارئال را شکست دهد در مجموع با حساب 3-1 به برتری برسد و راهی فینال شود.

باسط نظری بازدید : 235 1395/02/17 نظرات (0)

چهار مهاجم مورد علاقه لوئیز انریکه برای ذخیره MSN

با جدایی احتمالی مونیر و ساندرو، بارسلونا قصد دارد کار نیمه تمام خود در زمستان اخیر را در نقل و انتقالات تابستان پیش رو سرانجام دهد.

چند روز قبل بود که TV3 لیست مدافعین مورد علاقه کادرفنی بار سلونا برای تابستان را رسانه ای کرد و اکنون شنیده می شود این خبر در خصوص لیست خط حمله هم رخ داده است.

از آنجا که پدرو رودریگز فصل گذشته بارسلونا را به مقصد چلسی ترک کرد، به دلیل کمبود نفرات در خط حمله فشار زیادی به مثلث خط حمله کاتالان ها که مسی، سوارز و نیمار بودند آمد، در این بین چند بازی هم به مونیر الحدادی و ساندرو رامیرز جوان رسید که آن ها نتوانستند رضایت لوئیز انریکه را جلب کنند.

باسط نظری بازدید : 105 1395/02/17 نظرات (0)

آردا توران: بارسلونا، تیم رویایی دوران کودکی من است؛ سیمئونه نکات زیادی به من یاد داد

هافبک ترک تبار بارسلونا از تحمل کردن مشکلات در بلوگرانا می گوید.

 آردا توران، هافبک ترک تبار سابق اتلتیکو مادرید در سال قبل از این تیم مادریدی به بارسلونا پیوست اما به علت محرومیت بارسلونا، او برای بازی باید تا ماه ژانویه 2016 صبر می کرد.

باسط نظری بازدید : 113 1395/01/02 نظرات (0)

خیلی ها اعتقاد دارند در بازی دیشب با ویارئال، بعد از اینکه انریکه پیکه را از زمین بیرون کشید، بارسا بازی برده را مساوی کرد، اما این بازیکن نظر دیگری دارد.

باسط نظری بازدید : 108 1395/01/02 نظرات (0)

بازیکن سابق بارسلونا و ویارئال شاهد بازی این دو تیم در ال مادریگال بود.

به نقل از AS، ریکلمه در بازی یک شنبه عصر دو تیم ویارئال و بارسلونا در ورزشگاه ال مادریگال حضور داشته است و بازی را تماشا کرده است. شنبه نیز ریکلمه به تمرین تیم رئال مادرید دعوت شده بود. وی در روز شنبه در زمین تمرین رئال مادرید با سانتیاگو سولاری، بازیکن سابق رئال مادرید و هم میهنش که سرمربی تیم جوانان رئال مادرید است دیدار کرد. 

باسط نظری بازدید : 105 1395/01/02 نظرات (0)
در این مطلب می‌خواهیم 10 بازیکنی را که بارسلونا مثل آب خوردن از دست داد، بررسی کنیم.

اسامی بازیکنانی که جدا شدن آنها نتیجه‌ای جز حسرت و پشیمانی برای آبی پوشان نداشت، عبارتند از:

1- تیاگو آلکانترا: تیاگو برادر هافبک کنونی بارسلونا یعنی رافینیا است. او در سال 2013 از جمع آبی‌ اناری پوشان جدا شد و همراه با پپ گواردیولا راهی بایرن مونیخ شد. او یکی از استعدادهای آکادمی بارسا بود که به راحتی از دست کاتالان‌ها پرید.

2- رونالدینیو: در سال 2008 فرگوش برزیلی از سوی پپ طرد شد و این مسئله موجب شد جای خالی او در جمع کاتالان‌ها به شدت احساس شود.

3- دکو: یکی دیگر از رانده شدگان نیوکمپ در سال 2008 دکوی پرتغالی بود که با وجود 113 بازی برای بارسلونا، وادار به ترک باشگاه شد.

4- ساموئل اتوئو: در تابستان 2008 گواردیولا قصد فروش وی را داشت، اما چنین نشد و ساموئل توانست در موفقیت بارسلونا در کسب سه گانه سال 2009، نقشی تاثیر گذار داشته باشد. او که با گواردیولا دچار مشکل شده بود، سرانجام به اینتر پیوست و در اظهار نظری اعلام کرد: "روزهای خوب تیم فوتبال بارسلونا تمام شده است."

5- زلاتان ابراهیموویچ: زالاتان هنگام پیوستن به بارسلونا یکی از بهترین بازیکنان جهان بود. در ابتدای فصل خوش درخشید، اما در ادامه اوضاع به خوبی پیش نرفت و زلاتان نیمکت نشین شد. او  پس از 13 ماه حضور در نیوکمپ، از جمع آبی اناری پوشان جدا شد.

6- الکسیس سانچز: بازیکنی تاثیر گذار که با آمدن نیمار به بارسلونا دیگر جایی در تیم نداشت. او در طول سه فصل حضور در بارسلونا 39 گل به ثمر رساند.

7- روماریو: وی که در سال 1993 به بارسلونا پیوست، نقشی کلیدی در تیم رویایی کرایوف داشت. بازیکنی خارق العاده با تکنیکی ناب که به علت مشکل با کرایوف، بارسلونا را ترک کرد.
 
8- ریوالدو: ستاره‌ای که در طول 5 فصل حضور در بارسلونا 130 گل به ثمر رساند. در سال 2002 باشگاه بارسلونا به خیال اینکه ریوالدو دیگر تمام شده است، او را به باشگاه میلان فروخت. اما ریوالدو در سن سیرو عالی ظاهر شد و این چنین شد که کاتالان‌ها حسرت از دست دادن این ستاره را در قلب خود جای دادند.

9- رونالدو نازاریو: رونالدوی برزیلی که تنها یک فصل در بارسا حضور داشت، در 51 بازی 47 گل به ثمر رساند. او به علت مشکلات مدیر برنامه‌اش با سران بارسلونا، راهی اینتر میلان شد و بعدها به یکی از اسطوره‌های ماندگار کهکشانی‌ها  تبدیل شد.

10- گری لینکر: او در نخستین فصل حضور خود در بارسلونا، 21 گل به ثمر رساند و در فصل سوم حضورش در بندر، کرایوف او در خط میانی قرار داد. اما لینکر مرد محوطه بود و  نتوانست عملکردی مناسب از خود به نمایش بگذارد. او پس از جدایی از جمع کاتالان‌ها راهی باشگاه تاتنهام انگلستان شد.

باسط نظری بازدید : 97 1395/01/02 نظرات (0)

در ادامه کنفرانس مطبوعاتی لوئیز انریکه، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا را پس از تساوی تیمش در دیدار امشب برابر ویارئال به گزارش Mundodeportivo مرور خواهیم کرد.

باسط نظری بازدید : 103 1395/01/02 نظرات (0)

از هفته سی ام رقابت های لالیگا دو تیم ویارئال و بارسلونا در استادیوم ال مادریگال به مصاف هم رفتند که این دیدار به شدت فیزیکی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

باسط نظری بازدید : 161 1393/11/16 نظرات (0)

احتمال اضافه شدن نام 'شرکت هواپیمایی قطر' به ورزشگاه نوکمپ

اکبر الباکر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی قطر (Qatar Airways)، تأیید کرد که ممکن است در قرارداد بعدی با باشگاه بارسلونا که اکنون طرفین در حال مذاکره بر سر آن هستند، این شرکت نام خود را به ورزشگاه نوکمپ اضافه کند.

بنا به گزارش AS، او روز گذشته در جریان رویداد تبلیغاتی جدید که برای این شرکت هواپیمایی برگزار شده بود، توضیح داد: "برای شرکت ما همه چیز امکان پذیر است، ما آماده خلق شگفتی هستیم و یکی از اینها می تواند به نام ورزشگاه نوکمپ مربوط شود."

باسط نظری بازدید : 137 1393/11/15 نظرات (0)

جوزپ ماریا بارتومئو

جوزپ ماريا بارتومئو، رئيس باشگاه بارسلونا، به اتهام کلاهبرداري مالي در پرونده انتقال ‏نيمار از سانتوس به بارسا، روز 13 فوريه بايد خود را به دادگاه معرفي کند.

بارتومئو  13 فوریه به همراه ساندرو روسل، رئیس قبلی باشگاه ‏بارسلونا، باید در دادگاه حضور پیدا کرده و به اتهامات شان در مورد این پرونده پاسخ بدهند.‏بارتومئو که در زمان ریاست روسل، نایب رئیس باشگاه بارسلونا بود، متهم به کلاهبرداری 2.8 میلیون ‏یورویی است.

باسط نظری بازدید : 151 1393/10/10 نظرات (0)

بیانیه باشگاه بارسلونا بعد از نهایی شدن رأی دادگاه ورزش

باشگاه فوتبال بارسلونا بعد از نهایی شدن رأی صادره بیانیه ای منتشر کرده است.

وب سایت بارسلونا بیانیه باشگاه کاتالانی را منتشر کرده است، در این بیانیه آمده است:

با نهایت احترام  به رأی اعلام شده معترض هستیم. به اطلاع کمیته تجدید نظر و مجازات ورزشی می رسانیم که باشگاه بارسلونا با درک این موضوع و تایید این سیاست به آموزش و پرورش افراد زیر سن قانون می پرداخته است.

در زمینه آموزش فوتبال باشگاه بارسلونا به الگویی مبتکر در سراسر جهان تبدیل شده است. باشگاه ما با استفاده از تشکیل آکادمی فوتبال و با آموزش های مناسب صد ها نفر را در سراسر دنیا به رویای خود رسانده است.

برداشت باشگاه این است این رأی به دلیل اختلافات فیفا و فدراسیون فوتبال اسپانیا صادر شده است و با توجه به این که بارسلونا به تعهدات خود پایبند بوده است رأی صادر شده با عدالت هم خوانی ندارد و برای باشگاه مانند ضربه ای کشنده می باشد.

در اعتراض به رأی صادر شده باشگاه از دادگاه فدرال سوئیس درخواست تجدید نظر دارد.

باسط نظری بازدید : 143 1393/10/09 نظرات (0)

اینیستا: بارسلونا و من می توانیم دوباره به اوج بازگردیم

هافبک اسپانیایی در گفتگویی با اسپرت اذعان می کند که او و تیمش می توانند وضعیت ناامید کننده سال 2014 را با آمدن سال جدید پشت سر بگذارند.

آندرس اینیستا می گوید او و بارسلونا در سال 2015 می توانند دوباره روی فرم بیایند. اینیستا و بارسلونا هر دو درسال 2014 از عهده انتظارات بر نیامدند و اعتبار اینیستا در نیوکمپ هم زیر سوال رفت. با این حال اینیستا مطمئن است که علیرغم فشارهای جدید بر روی غول های کاتالان او می تواند دوباره به بهترین فرم برگردد.

 اینیستا در گفتگو باsport اعتراف کرد: " عناوین چیزی هستند که هیچ کس نمی تواند قولی برای کسب آنها بدهد شما هرگز نمی دانید در آِینده چه اتفاقی خواهد افتاد. اما چیزی که من می توانم بگویم این است که شما باید به تیم اعتماد کنید، که همه چیز برای ما خوب خواهد شد و ما سراسر فصل را مبارزه کرده ایم. درست است در سال 2014 به دلایل متفاوتی سال خوبی برایم نبود، اما من حالا خوب هستم و می خواهم بهتر هم بشوم برای رسیدن به یک نقطه خوب و ماندن در آن نقطه برای مدت های طولانی."

باسط نظری بازدید : 129 1393/10/09 نظرات (0)

فوری: محرومیت بارسلونا بخشیده نشد

به گزارش Sport چاپ کاتالونیا، دادگاه داوری ورزش درخواست تجدید نظر باشگاه بارسلونا را در مورد محرومیت آنها از طرف فیفا در تاریخ آگوست 2014 رد کرد و این باشگاه علاوه بر محرومیت از خرید در دو پنجره نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی سال 2015، 370 هزار یورو هم جریمه شد.

این محرومیت‌ها به خاطر نقض چندین قانون در زمینه بازیکنان زیر 18 سال بین المللی صورت گرفته است. پس از نتیجه نهایی‌ دادگاه TAS در روز سه‌ شنبه، باشگاه بارسلونا حالا می‌‌داند تا اوایل سال 2016 نمی‌‌تواند هیچ بازیکنی را به خدمت بگیرد.

البته این باشگاه می‌‌تواند قرارداد آلوز که به اتمام رسیده را تمدید کند و دئولوفئو را از سویا به بارسلونا بازگرداند.

باسط نظری بازدید : 141 1393/10/08 نظرات (0)

جشنی برای ادای احترام به برترین گلزن لالیگا

به نقل از وب سایت بارسلونا، بازیکن آرژانتینی رکورد 251 گل تلمو زارا را در اسپانیا شکست و به مناسبت این دستاورد، در بازی بعدی خانگی جشنی برگزار خواهد شد.

خاویر تباس تایید کرده است که LFP ( فوتبال حرفه ای لالیگا) به لیونل مسی رهبر گلزنی تمام دوران های لالیگا، در مسابقه بارسلونا در مقابل اتلتیکو مادرید که در نیوکمپ و در11 ژانویه برگزار خواهد شد، ادای احترام خواهد کرد. این بازیکن در مصاف با سویا هت تریک کرد و رکورد 251 گل زارا در لالیگا را شکست.

این دستاورد مسی در نشستی در ایبار و در 20 دسامبر به رسمیت شناخته شد اما LFP تصمیم گرفته است به احترام هواداری که به خاطر صدمات ناشی از درگیری طرفداران در مادرید درگذشت این مراسم را در 11 ژانویه برگزار کند.

با این حال تباس اظهار داشته است کهLFP به مناسبت تبدیل شدن مسی به برترین نشانه گیر لالیگا جشنی در بازی خانگی بعدی برگزار می کند. مسی که در سال 2004 به تیم آبی اناری پوش وارد شده است تاکنون 258 گل به ثمر رسانده است.

باسط نظری بازدید : 120 1393/10/07 نظرات (0)

http://parsiup.com/upload/4x8_ynyst1.jpg

به گزارش الموندو، در این روزهایی که لیگ های داخلی و مساابقات فوتبال تعطیل هستند، اندرس اینیستا در یک برگزاری بازی خیریه شرکت کرده است. در همین حال برخی رسانه ها در محل حاضر شدند و از این ستاره فوتبال سوالاتی پرسیدند.

او در مورد سال 2014 و آینده می گوید: "شما همیشه می توانید کارهای انجام دهید که بهتر شوید و پیشرفت کنید." زمانی که در اینیستا در مورد توپ طلا و برنده اش پرسیده شد، او با اعتماد به نفس کامل از هم تیمی اش لیونل مسی نام برد و گفت این یک جایزه است که همه تیم در آن مشارکت داشته اند. اینیستا در مورد نیمار نیز می گوید: "شکی در کیفیت بازی او ندارم، او در مسیر درستی قرار گرفته و در حال رشد و پیشرفت است."

باسط نظری بازدید : 147 1393/09/25 نظرات (0)

بارسا و من سیتی، دوباره در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف یکدیگر بروند. تیم مانوئل پیگرینی، تقریبا همان تیم سال گذشته است و تغییر چندانی در ترکیب تیم خودش به وجود نیاورده است.


قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دوباره تیم های بارسا و من سیتی را رو به روی یکدیگر قرار داد، اتفاقی مشابه آنچه در سال گذشته افتاد. تیم انگلیسی تقریبا همان تیم سال گذشته است و تغییر چندانی نکرده است. در اینجا ما 10 نکته که درباره حریف مرحله یک شانزدهم نهایی آبی و اناری ها، باید بدانید را بیان خواهیم کرد

1- سال گذشته در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک شانزدهم نهایی، بازی در ورزشگاه امارات با نتیجه 0-2 و در نیوکمپ با نتیجه 2-1 به سود آبی و اناری ها به پایان رسید و بارسا به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

باسط نظری بازدید : 130 1393/09/25 نظرات (0)

بازی های دور رفت: 

سه شنبه 28 بهمن 1393

پاریس سنت ژرمن - چلسی (استادیوم پارک دپرنس)

شاختار دونتسک - بایرن مونیخ (استادیوم  دونباس آره نا)


چهارشنبه 29 بهمن 1393

شالکه - رئال مادرید (استادیوم  گلزنکریشن)

بازل - پورتو (استادیوم ژاکوب پارک)


سه شنبه 5 اسفند 1393

منچسترسیتی - بارسلونا (استادیوم اتحاد)

یوونتوس - دورتموند (استادیوم یوونتوس)


چهارشنبه 6 اسفند 1393

لورکوزن - اتلتیکو (بای آرنا)

آرسنال - موناکو (استادیوم امارات)


بازی های دور برگشت:

سه شنبه 19 اسفند 1393

رئال مادرید - شالکه (استادیوم سانتیاگو برنابئو)

پورتو - بازل (استادیوم دراگائو)


چهارشنبه 20 اسفند 1393

چلسی - پاریس سنت ژرمن (استادیوم استمفوربریج)

بایرن مونیخ - شاختار دونتسک (استادیوم آلیانز آره نا)


سه شنبه 26 اسفند 1393

اتلتیکو مادرید - لورکوزن (استادیوم ویسنته کالدرون)

موناکو - آرسنال (استادیوم لوئیز)


چهارشنبه 27 اسفند 1393

بارسلونا - منچسترسیتی (استادیوم کمپ نو)

دورتموند - یوونتوس  (استادیوم سیگنال ایدونا پارک)

 

باسط نظری بازدید : 135 1393/09/23 نظرات (1)

ایوان راکیتیچ هافبک کروات باشگاه بارسلونا پس از تساوی دیشب تیمش برابر ختافه در مصاحبه ای گفت تیم برتر میدان بارسلونا بود . راکیتیچ گفت : " این یک بازی بد بود و ما خیلی بهتر از ختافه بودیم اما آنها در دفاع بهتر بودند . آنها همگی در 20-25 متری دروازه جمع شده بودند " .

 

راکیتیچ در ادامه افزود : " این ها بهانه نیست . شما باید وقتی انتقاد میکنید از خودتان مطمئن باشید . لالیگا بسیار طولانی تر از این است و ما باید به کار خود ادامه دهیم " .

باسط نظری بازدید : 139 1393/09/23 نظرات (0)

از هفته ی پانزدهم رقابت های لالیگا بارسلونا در دیداری خارج از خانه به مصاف ختافه رفت که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت . با تساوی برابر ختافه و اختلاف امتیاز بارسلونا با صدر جدول لالیگا به 4 امتیاز رسید .

 

http://parsiup.com/upload/xsom_1.jpg

درباره ما
تنها سایتی که از همان ابتدا با افکار و اهداف بزرگ شروع به کار کرد و کم کم به خواسته هایش نیز رسید . سایت ما در تابستان 95 توسط نظری تاسیس شد ، در ابتدا هدفمان خوشنودی هواداران لیگ محبوب لالیگای اسپانیا بود اما با گذشت زمان اهداف دیگر نیز برای سایت تعیین کردیم . که از این اهداف به جلب رضایت کاربران سود دهی ، ساپورت لیگ و غیره ... اشاره کرد . اما ما تا این لحظه بزرگترین هدف مان جلب رضایت شما بوده و قصد مان ساختن فضائی مجازی برای طرافداران واقعی لالیگا اسپانیا است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لالیگا چه تیمی میشود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 431
  • بازدید ماه : 431
  • بازدید سال : 2,904
  • بازدید کلی : 62,377