loading...
لالیگا نیوز
باسط نظری بازدید : 114 1395/01/02 نظرات (0)
گل گرت بیل در دقیقه '66 دیدار مقابل سویا، او را به برترین گلزن بریتانیایی تاریخ رقابت های لالیگا بدل کرد.

به گزارش AS، بیل در 76 مسابقه 43 گل در رقابت های لالیگا به ثمر رسانده تا رکورد گری لینکر را پشت سر بگذارد. لینکر بین سال های 1986 تا 1989 با پیراهن بارسلونا طی 103 مسابقه 42 گل به ثمر رسانده بود.

برترین گلزنان بریتانیایی تاریخ لالیگا:

43- گرت بیل (رئال مادرید)

42- گری لینکر (بارسلونا)

33- جان آلدریج (رئال سوسیداد)

24- استیو آرچیبالد (بارسلونا)

16- لوری کانینگهام (رئال مادرید)

15- آلن کمپل (رسینگ سانتاندر)

13- مایکل اوون (رئال مادرید)

13- دیوید بکام (رئال مادرید)

باسط نظری بازدید : 147 1393/10/09 نظرات (0)

فلورنتینو پرز: بیل فروشی نیست؛ نمی توانم رئال مادرید را بدون رونالدو و بیل تصور کنم

در طول هفته های اخیر گزارش متعددی از علاقه شیاطین سرخ به جذب ملی پوش ولزی رئال مادرید به گوش می رسید، و گفته می شد که مادریدی ها نیز قصد دارند از این معامله برای انتقال داوید دخیا استفاده کنند، اما اکنون رئیس باشگاه رئال مادرید تمام شایعات را بی اساس خواند و اظهار داشت که بیل جایی نمی رود.

بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، پرز شب گذشته در مراسم جوایز Globe Soccer در دبی به خبرنگاران گفت: "بیل فروشی نیست و ما هیچوقت به هیچگونه پیشنهادی برای او گوش نخواهیم کرد. من نمی توانم رئال مادرید را بدون کریستیانو رونالدو و گرت بیل تصور کنم."

گفته می شود که این بازیکن 25 ساله از زندگی در پایتخت اسپانیا لذت می برد و مصمم است تا در سانتیاگو برنابئو بماند.

"گرت نمی تواند خوشحال تر از این باشد. او به خوبی در مادرید جا افتاده است، رابطه خوبی با هواداران دارد و در حال یادگیری زبان اسپانیایی است."

باسط نظری بازدید : 134 1393/10/08 نظرات (0)

bbc

بی بی سی رئال مادرید در سال ۲۰۱۴ مجموعاً ۱۰۸ گل به ثمر رساند.
بنزما،بیل و کریستیانو خط حمله آتشین رئال در این فصل و فصل قبل عالی بوده اند.
تیم کارلتو در سال ۲۰۱۴ ۱۷۸ گل زده است که ۶۰% آن ها با همکاری این سه بازیکن به ثمر رسیده است.رونالدو ۵۶ گل زده است.بنزما ۲۸ و بیل ۲۴ گل زده است. ضمناً در ۴ بازی هر سه بازیکن موفق به گل زنی شده اند.در مقابل بتیس و شالکه.در این فصل مقابل بازل و رایو وایکانو.

باسط نظری بازدید : 156 1393/10/07 نظرات (0)

پاسخ قاطعانه سران رئال مادرید به یونایتد: گرت بیل با 300 میلیون یورو هم فروشی نیست

به گزارش روزنامه مارکا با وجود پیشنهاد نجومی منچستر یونایتد گرت بیل در رئال مادرید ماندنی خواهد بود و جایی نخواهد رفت. 

در حقیقت گرت بیل یکی از بازیکنان مورد علاقه فلورنتینو پرز و یکی از مهره های مهم پروژه جدید رئال مادرید به شمار می رود و به هیچ عنوان باشگاه به پیشنهادات سایر تیم ها برای او گوش نخواهد کرد. گرت بیل در فصل گذشته با قیمتی بالا به رئال مادرید پیوست اما خیلی زود تاثیرش را نشان داد و در فینال جام حذفی باعث قهرمانی رئال شد. بیل در فینال لیگ قهرمانان اروپا، سوپر جام اروپا و جام باشگاه های جهان نیز خوش درخشید و یکی از مهره های تاثیر گذار رئال مادرید بود. 

سران رئال در پاسخ به پیشنهاد سران منچستر خیلی واضح اعلام کرده اند: "بیل فروخته نخواهد شد نه با قیمت 150 میلیون یورو نه با 300 میلیون یورو!" بیل در حال حاضر 25 سال سن دارد و می تواند پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. ستاره ولزی رئال مادرید در این فصل 22 بازی در 5 جام مختلف انجام داده است و در 1939 دقیقه، آمار 11 گل و 5 پاس گل را به ثبت رسانده است.

باسط نظری بازدید : 160 1393/10/04 نظرات (0)

سرمربی پرتغالی تیم چلسی که سه فصل را در رئال مادرید پشت سرگذاشت و توانست یک بار لالیگا را فتح کند، معتقد است لیگ جزیره بهترین لیگ دنیاست.

مورینیو در این خصوص، در گفتگو با BT Sport گفت:

"بیل به این خاطر این حرف را می زند، چون آنجا قرار دارد. امّا من هم آنجا حضور داشته ام. آن‌جا لالیگا را برده ام، لالیگا را از دست داده ام، امّا به وضوح تفاوت های میان لالیگا و لیگ جزیره را به خوبی می دانم. وقتی شما وارد بازی می شوید و می دانید که برنده هستید، قطعاً جالب نیست. در اسپانیا همه می دانند که دو تیم برتر دنیا هستند، امّا فصل گذشته تیم سومی مانند اتلتیکو عملکرد فوق العاده ای داشت و قهرمان لیگ شد."

سرمربی پرتغالی چلسی افزود:

"جدای از این، از نظر رقابتی تفاوت بزرگی میان دو لیگ وجود دارد، این به همین خاطر است که آن جا رکورد 100 امتیاز و 126 گل زده وجود دارد، امّا در انگلیس 100 امتیاز و 126 گل زده غیرممکن است. مطمئناً اگر تیمی به 100 امتیاز و 126 گل زده برسد، ممکن است آن ها بهترین تیم باشند، امّا مطمئناً در بهترین لیگ حضور ندارند."

درباره ما
تنها سایتی که از همان ابتدا با افکار و اهداف بزرگ شروع به کار کرد و کم کم به خواسته هایش نیز رسید . سایت ما در تابستان 95 توسط نظری تاسیس شد ، در ابتدا هدفمان خوشنودی هواداران لیگ محبوب لالیگای اسپانیا بود اما با گذشت زمان اهداف دیگر نیز برای سایت تعیین کردیم . که از این اهداف به جلب رضایت کاربران سود دهی ، ساپورت لیگ و غیره ... اشاره کرد . اما ما تا این لحظه بزرگترین هدف مان جلب رضایت شما بوده و قصد مان ساختن فضائی مجازی برای طرافداران واقعی لالیگا اسپانیا است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان لالیگا چه تیمی میشود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 507
  • بازدید ماه : 507
  • بازدید سال : 2,980
  • بازدید کلی : 62,453